Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:08:33 GMT

بازیکنان استقلال در فضای مجازی ماندگار نمی شوند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۶۴۲

بازیکنان استقلال در فضای مجازی ماندگار نمی شوند

شکست در دربی باعث شد تا انتقادات از استقلال به اوج خود برسد به خصوص از بازیکنان این تیم که بسیاری اعتقاد دارند هنوز نمی دانند پیراهن چه تیمی برتن دارند.

به گزارش "ورزش سه"، از دست رفتن پنالتی نیمه اول توام شد با خوردن یک گل غیرمنتظره در دقایق پایانی تا شکستی دیگر در دربی های پایتخت به نام استقلال ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت پرسروصدا باعث شد تا دوباره انتقادات از آبی ها به اوج خود برسد و یک بار دیگر این واقعیت عیان شود که استقلال نیاز به بازیکنان باتجربه داشته باشد.


علی سامره مهاجم سابق استقلال گفت:«استقلال باخت و حرفی هم نیست. خیلی ها می گویند مشکل این تیم چیست؟ جواب اما به این سادگی نیست چون استقلال یک، دو یا سه تا مشکل ندارد و مشکلاتش بیشتر از آن چیزی است که همه راجع به آن صحبت می کنند».


او ادامه داد:«استقلال حداقل به چهار تا پنج بازیکن درجه یک و باتجربه نیاز دارد. این تیم در بیشتر پست ها باید تقویت شود چون چهار بازی فکر می کنم فرصت خوبی بود تا عیار بازیکنان کاملا در استقلال مشخص شود. قبلا هم بارها تاکید کردم و یک بار دیگر هم تکرار می کنم که هر تیم جوانی نیاز به بازیکنانی دارد که بتوانند فشارهای درون تیمی را مدیریت کنند و استقلال در حال حاضر با تمام احترامی که برای بازیکنان قدیمی ترش قائل هستم فاقد این کاراکتر است».


پیشکسوت استقلالی ها در ادامه افزود:«شاید الان روی احساسات همه بیایند و تمام کاسه کوزه ها را سر مربی خارجی بشکنند اما به نظرم صد درصد باید از آندره آ استراماچونی و دستیارانش حمایت شود. این مربی حداقل برای پیاده کردن تفکراتش در تیم به چندماه زمان نیاز دارد و شک ندارم می تواند استقلالی  متفاوت بسازد چه بسا همین الان هم نشانه های تغییر در تیم کاملا ملموس است».


سامره با اشاره به این که باشگاه باید کمیته فنی قدرتمندی داشته باشد، تصریح کرد:« تصمیمات مهم برای تیم باید در کمیته فنی با حضور چهار تا پنج آدم خبره گرفته شود. نه این کمیته فنی هایی که بیشتر برای شو بود تا اجرا و به نظرم نام هایی که وارد آن کردند تنها برای فرار از فشارها انتخاب شد و به حرف هایش هیچ اعتنایی نمی شد. الان استقلال نیاز به یک کمیته فنی صاحب فکر و استراتژی نیاز دارد تا مهم ترین تصمیمات برای آینده اش اتخاذ شود».


گلزن سابق استقلالی ها در دربی اما به انتقاد از بازیکنان استقلال هم پرداخت و گفت:« مگر می شود بازیکن استقلال دو هفته گذشته بیشترین تمرکزش روی فضای مجازی باشد و به هر اتفاقی واکنش نشان بدهد. برخی از بازیکنان به جای تمرین در زمین طی دوهفته گذشته با هر اتفاقی در فضای مجازی تمرین می کردند! این بازیکنان به جای فوتبال تنها روی حواشی و اتفاقات رخ داده در کشور تمرکز کرده بودند غافل از این که این راه ماندگاری در تیمی مثل استقلال نیست. می گویم استقلال یک بزرگ تر می خواهد به همین خاطر است که به جوان های تیم بیاموزد که راه ماندگاری در تیم ستاره شدن در زمین مسابقه است نه در فضای مجازی!».


پیشکسوت استقلال با اشاره به تلاش های وریا به عنوان بزرگ تر و کاپیتان تیم افزود:« توقع از وریا واقعا بالاست . من او را از نظر فنی صددرصد قبول دارم اما این بازیکن هم طی یکی دو هفته گذشته به قدری فکر و ذهنش درگیر حواشی بود که از نظر فنی تنها سایه اش در زمین بود و حواسش جای دیگری است».


سامره در پایان صحبت های خود گفت:« استقلال حقش باخت نبود و اسیر یکی دو اتفاق شد این تیم رشد داشته و باید هوادار به این مهم توجه کند. هوادار معرفت به خرج داده و پشت تیم ماند و الان باید این روند را ادامه بدهد چون مربی جوان تیم در حال ایجاد تغیر است. بسیاری منتظر تغییر و تحول برای وارد کردن شوک هستند اما این تغییر تحول در تیم و کادر مربیگری نیست بلکه باید در جای دیگر تغییرات را ببینیم جایی مثل مدیریت باشگاه».

آندره آ استراماچونی (سرمربی) علی سامره استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی سرمربی علی سامره استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات

 
به گزارش تابناک، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام خبر آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی، بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی، در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟