Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@22:12:08 GMT

ترامپ: آماده شنیدن طرح روحانی هستم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۶۶۲

وی که در جریان یکی از سفرهایش در جمع گروهی از خبرنگاران صحبت می‌کرد، در پاسخ به سؤالی در مورد طرح پیشنهادی «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران و اینکه آیا حاضر است این طرح را بشنود، گفت: «من همیشه حاضرم. برنامه‌ای برای دیدار با او ندارم، اما همیشه حاضرم. آنچه آن‌ها می‌خواهند را گوش می‌دهم، اما برنامه‌ای برای دیدار ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


ترامپ افزود: «اوضاع ما بسیار خوب است، اما اوضاع آن‌ها خوب نیست. دوست دارم شاهد آن باشم که ایران کشوری فوق‌العاده شود. دوست دارم ببینم که ایران کشوری فوق‌العاده و ثروتمند باشد، چون این کشور ظرفیت فوق‌العاده، مردم فوق‌العاده و رک بگویم پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد.»
روحانی امروز در جریان رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که در جریان سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل طرحی را برای صلح در خلیج فارس ارائه می‌کند. «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه هم گفته است که این طرح «ابتکار صلح هرمز» (Hormuz Peace Endeavour/ HOPE) نام دارد و هدف از آن تسهیل همکاری میان کشورهای منطقه با هدف برقراری امنیت بدون حضور بیگانگان است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FOS برچسب ها: روحانی ، ترامپ ، مذاکره

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: روحانی ترامپ مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از برد تیمش در جام حذفی مقابل تیم استقلال ملاثانی اعلام کرد. این موضوع حتی با واکنش اقشار مختلف جامعه هم همراه شده است.

دیگر خبرها

  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود