Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@20:44:22 GMT

سهراب مرادی دست به وزنه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۷۵۴

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد، تمرینات آماده سازی سهراب مرادی به خوبی پیش رفته و بعد از یک هفته دیگر می‌تواند کم کم دسته به وزنه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود باقری درباره وضعیت سهراب مرادی پس از بازگشت به ایران بیان کرد: بعد از اینکه سهراب مرادی عمل کوچک ترمیم انجام داد که البته خوب  و موفقیت آمیز بود، نزدیک به چهل روز زیر نظر دکتر امینی تمرینات فیزیوتراپی را انجام داد و در این مدت علاوه بر شانه بر روی کمرش هم کار انجام شد تا عضله اش تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب مرادی برای آماده شدن جهت حضور در گزینشی المپیک به ایران آمد و تمرینات فیزیوتراپی را انجام می دهد. از امروز هم تمریناتی را در آب انجام خواهد داد و در کنارش نیز بدنسازی می کند.

 باقری در پاسخ به این پرسش که او چه زمانی می‌تواند تمرین وزنه برداری آغاز کند، تصریح کرد: شش هفته بعد از عمل می تواند آرام آرام وزنه بزند که در حال حاضر یک هفته دیگر باقی مانده است و بعد از یک هفته می تواند کم کم تمرینات وزنه برداری را آغاز کند.    او در پاسخ به این پرسش دیگری مبنی بر اینکه با سهراب مرادی صحبت شده برای رسیدن به رکوردهای بالا عجله نداشته باشد، تاکید کرد: بله. با او زیاد صحبت شده است و خودش هم متوجه شده است. در حال حاضر تمرینات آماده سازی او خیلی خوب پیش رفته است.    او در مورد اینکه نگرانی ها بابت رسیدن سهراب مرادی به المپیک رفع شده است یا خیر، گفت: محدودیت حرکتی نمی بینیم. عمل که موفقیت آمیز بوده وکارهای بازتوانی و فیزیوتراپی هم خوب بوده است از این رو نگرانی وجود ندارد مگر اینکه بد کار کند. تا الان خوب آماده شده و هیچ مانعی برای ادامه فعالیتش نیست.   منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!

ملوان و هوادار به تساوی رضایت دادند

طرفداری | در یکی از بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، ملوان با هدایت مهدی تارتار میزبان هوادارِ مسعود شجاعی بود.

نکته جالب این بازی گلزنی بابک مرادی برای هوادار و محمد عمری برای ملوان بود. بابک مرادی بازیکن سابق استقلال و محمد عمری، بازیکن سابق پرسپولیس نقش اساسی در یک امتیاز تیم های شان در این بازی داشتند.

ملوان با این نتیجه 40 امتیازی شد و در رتبه پنجم باقی ماند و هوادار نیز با 29 امتیاز به ادامه روزهای خوب با مسعود شجاعی ادامه داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!