Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مصدومیت دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بهبود یافت و او می‌تواند در بازی با تیم شهرخودرو به میدان برود. تاریخ انتشار: 11:56 - 01 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۰۰۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی هفته پنجم لیگ برتر مقابل تیم شهرخودرو به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان در بازی هفته قبل تیمش مقابل تیم سپاهان از ناحیه لب مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. لب این بازیکن از داخل و بیرون دچار پارگی شده بود و ۱۲ بخیه خورد، اما پس از درمان از بیمارستان مرخص و مشخص شد می‌تواند در بازی هفته بعد برابر تیم شهرخودرو به میدان برود.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه ۳ مهر در خانه میزبان تیم شهرخودرو است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مکانی نفت مسجد سلیمان میزان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان