Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:13:43 GMT

اختصاص سهمیه ویژه اربعین به استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۹۵۵

اختصاص سهمیه ویژه اربعین به استان کرمانشاه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بر اساس رایزنی‌های انجام گرفته توسط استاندار کرمانشاه، تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده تا اقلام ضروری و موردنیاز موکب‌های عزاداری، تهیه و تأمین و در اختیار آنان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شاتا، «حسن دارابی» گفت: بر اساس رایزنی‌های انجام گرفته توسط استاندار کرمانشاه، تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده تا اقلام ضروری و موردنیاز موکب‌های عزاداری، تهیه و تأمین و در اختیار آنان قرار گیرد و با توجه به این‌که استان کرمانشاه از دیرباز گذرگاه اصلی عبور و تشرف هم‌ وطنان شریف به عتبات عالیات است و امسال نیز با بازگشایی مرز خسروی که پس از سال‌ها انتظار انجام می‌شود و شرایط ویژه استان و مطابق با پیش‌بینی‌های به‌عمل‌آمده، این مسیر با ترافیک و افزایش قابل‌توجه زوار حسینی مواجه خواهد شد،

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در همین زمینه تصریح کرد: با توجه به این ضرورت‌ها و با مساعدت معاون وزیر و دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور، سهمیه ویژه‌ای معادل سهمیه نذورات ماه‌های محرم و صفر به استان کرمانشاه اختصاص‌یافته است که با همکاری قرارگاه اربعین، بین موکب‌ها و هیئات مذهبی تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پایان با اشاره به لزوم تأمین حجم موردنیاز جمعیت عزاداران حسینی، گفت: به همین منظور 747 تن برنج، 747 تن روغن، 383 تن شکر، 124 تن مرغ منجمد، 249 تن گوشت قرمز منجمد، 20 تن چای، 8 تن عدس و 12 تن نخود به استان اختصاص‌یافته که در حال جذب سهمیه مذکور هستیم و به حول و قوه‌ی الهی این سهمیه را به‌تناسب و به‌تدریج در ایام اربعین حسینی در اختیار موکب‌ها و هیئات عزاداری قرار خواهیم داد./ پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های مساجد اردبیل گراميداشت هفته دفاع مقدس استان همدان اربعین حسینی بندرعباس اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری صبح شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان با اظهار اینکه طرح مسکن ملی از طرح‌های مهم و تأثیرگذار دولت به شمار می‌رود، افزود: تعهد استان برای ساخت مسکن ملی ۱۶۴ هزار واحد است.

وی با بیان اینکه موانع فراروی تأمین مسکن حمایتی باید با همکاری دستگاه‌های مختلف تأمین شود، افزود: در شهرستان‌های استان برای اجرای این طرح باید همگرایی لازم داشته باشیم.

احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانداری مازندران نیز اشاره به عقب ماندگی استان در تأمین زمین اظهار اظهار کرد: ۷۰ هزار مسکن حمایتی باید در استان ساخته شود و در بخش تأمین زمین عقب هستیم.

وی کمبود زمین را از جمله مشکلات در استان بیان کرد و گفت: طی دو سال گذشته ۱۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح‌های حمایتی، خودمالکی، بازآفرینی شهری و روستایی در استان اجرا شده است.

وی عقب ماندگی در بخش خودمالکی را ۳۵ درصد ذکر کرد و گفت: ۳۱ هزار واحدمسکن خودمالکی تعهدات استان است و ۱۷ هزار واحد مسکن روستایی در استان ساخته شده است.

کد خبر 6089635

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد