Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی معتقد است آبی پوشان نفرات ضعیفی در ترکیب خود دارند.

طرفداری- روز گذشته تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب دربی 91 پایتخت به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 1-0 سرخ پوشان همراه بود.

به نقل از تسنیم، آتیلا حجازی در خصوص شکست تیمش بیان کرد:

متأسفانه شاهد بازی خوبی نبودیم و این یکی از بدترین دربی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر دقیقه یک نفر روی زمین می‌افتاد و این مسابقه از لحاظ فنی چیزی نداشت. استقلال در مجموع 90 دقیقه حدود 10 تا 15 دقیقه بد نبود، اما در مجموع باز هم شاهد یک بازی ضعیف از سوی این تیم بودیم. یک پنالتی هم به دست آمد که اگر گل می‌شد شاید شرایط فرق می‌کرد. در کل فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه‌تر بود.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در ارتباط با انتقادهایی که از کادر فنی استقلال صورت گرفته است، عنوان کرد:

نمی‌دانم چرا همه سراغ سرمربی می‌روند و کسی از بازیکنان حرف نمی‌زنند. استقلال از خط دروازه تا خط حمله بازیکن طراز اول و باکیفیت ندارد، من نمی‌دانم چرا سیدمهدی رحمتی را رد کردند. این بازیکن پسر خاله من نیست، اما با چه توجیهی رحمتی را از دست دادند؟ چرا در خطوط دفاع، هافبک و حمله این همه بازیکن اسمی جدا شدند؟ افرادی که استقلال را برای فصل جدید بستند وحشتناک‌ترین خیانت را به این باشگاه کردند. واقعاً این بازیکنان با چه استدلالی جذب استقلال شدند؟ اگر چشم بسته برای استقلال بازیکن جذب می‌شد، قطعاً نفرات بهتری نسبت به این بازیکنان به خدمت گرفته می‌شدند.

حجازی با بیان اینکه استقلال با این بازیکنان با نتیجه 2 بر صفر از همه تیم‌ها عقب است، تصریح کرد:

من دلم برای استقلال می‌سوزد و تا حالا این تیم را اینقدر ذلیل ندیده بودم. استقلال تاریخ بزرگی در فوتبال ایران دارد و این تیم نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. اینجا آزمایشگاه نیست که بازیکنان ضعیف بیایند و تیم به این روز بیفتد. استقلال سه بازیکن بزرگ ندارد که بازیکنان دیگر از آنها حرف شنوی داشته باشند. تیم فعلی بدون شک از لحاظ فوتبالی بی‌شخصیت‌‌ترین تیم تاریخ استقلال است.

وی خاطرنشان کرد:

اول فصل می‌شنیدم که فلان بازیکن برای استقلال شرط می‌گذارد که چهار میلیارد بگیرد یا شرط می‌گذارد که فلان بازیکن باید از تیم برود. شما در چه حدی هستید که برای استقلال تعیین تکلیف می‌کنید؟ من از همان زمان که این چیزها را شنیدم، گفتم که فاتحه استقلال خوانده است. استقلال و پرسپولیس جایگاه خاصی در فوتبال ایران دارند و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید کیفیت بالایی داشته باشند. الان واقعاً کدام بازیکن می‌خواهد شرایط را برای استقلال تغییر بدهد؟

حجازی با بیان اینکه استقلال جایی برای حمایت باقی نگذاشته است، خاطرنشان کرد:

خیلی‌ها به ما می‌گویند حمایت کنید، مگر می‌شود کورکورانه از تیم حمایت کرد؟ اگر استقلال خوب بازی کند و بدشانسی بیاورد باز هم می‌توان صبر کرد، اما این تیم هیچ حرفی برای گفتن ندارد. استقلال در این فصل با این بازیکنان به هیچ‌جا نمی‌رسد و حتی پنجم هم نمی‌شود. حتی اگر گواردیولا هم به استقلال بیاید چیزی تغییر نمی‌کند. مربی نیاز به ابزار دارد، اما متأسفانه استقلال بازیکن بزرگ و باکیفیت ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال