Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@07:03:27 GMT

نرخ دلار در اولین روز پاییز

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۹۰۶۱

صراط:

نرخ خرید هر دلار از مردم در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است به این ترتیب دلار فصل تازه را با نرخ یازده هزار و ۴۰۰ تومان آغاز کرد.

تابستان سال جاری نرخ دلار کاهشی قابل توجه را تجربه کرده است و بررسی‌ها نشان می دهد نرخ دلار در نیمه دوم سال نیز در صورت عدم تغییر شرایط روند کاهشی خود را حفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هر یورو در صرافی ملی به نرخ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می شود. نرخ خرید یورو از مردم نیز ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است. اخرین خبرها از بازار ارز ایران حکایت از تداوم ثبات در شرایط کنونی دارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۱۳۰ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۴۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۸۳ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۶ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز به ۲ هزار و ۳۲۲ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد مهار شد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود