Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اسماعیلی دبیر نشست «ضیافت همزبانی» از برگزاری دومین نشست ماهانه شاعران پارسی زبان گرامیداشت حماسه حسینی و هفته دفاع مقدس برگزار می شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

رضا اسماعیلی دبیر نشست شاعران پارسی زبان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از برگزاری دومین نشست ادبی «ضیافت همزبانی» به همت موسسه شاعران پارسی زبان و با مشارکت خبرگزاری تسنیم و کانون شعر و ادب خادمیاران رضوی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میهمان ویژه این نشست چهره شاخص ادبیات معاصر استاد «سیدعلی موسوی گرمارودی» است که علاوه بر شعرخوانی، درباره «وضعیت زبان پارسی در تاجیکستان» سخنرانی خواهد کرد.

اسماعیلی گفت: شاه‌منصور شاه‌میرزا از تاجیکستان، سیده تکتم حسینی از افغانستان، سیداحمد حسینی از پاکستان، سیدمحمود سجادی، عبدالرحیم سعیدی‌راد، محمدمهدی عبدالهی، محسن چایچیان، جلال عرفانیان، نغمه مستشار نظامی، فاطمه سماواتی، نسرین حیایی تهرانی، فاطمه نانی‌زاد و مرضیه فرمانی از ایران در این برنامه شعرخوانی خواهند داشت.

دبیر نشست ادبی «ضیافت همزبانی» در پایان افزود: برپایی نمایشگاهی از آثار هنری (خوشنویسی،تذهیب و نقاشی) خانواده هنرمند افغانستانی محمد میرزایی، از برنامه‌های جنبی این نشست خواهد بود.

دومین نشست «ضیافت همزبانی» در ساعت 16:30 روز پنج شنبه 4 مهرماه در خبرگزاری تسنیم واقع در خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شهید شیرزاد،  پلاک 12  برگزار می‌شود.

نگاهی به "ضیافت همزبانی" در تسنیم| اقتدار زبان فارسی مطالبه شاعران پارسی‌زبان+ فیلم و عکسشعرخوانی علی‌اکبر فرهنگیان در مدح حضرت علی(ع) :«روزی‌ام کن نجف کنار ضریح» +فیلم

انتهای پیام/

R1386/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس هفته دفاع مقدس ادبیات دینی و آیینی کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس کتاب و ادبیات دفاع مقدس هفته دفاع مقدس کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی از امروز تا بعد از ظهر فردا گذر سامانه بارشی را از استان داریم که موجب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌های در برخی ساعات می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این سامانه بارشی هشدار به رنگ زرد صاغدر شده است، افزود: برای روز سه شنبه هم وزش باد‌های نسبتا شدید جنوبی پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: همچنین برای روز چهارشنبه با توجه به عبور امواج تراز میانی جو در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و برای برخی مناطق به صورت محلی رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی شده است.

به گفته بهروزی، روز‌های پنجشنبه و جمعه جوی نسبتا پایدار را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم شد
  • آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می‌شود
  • رونمایی از کتاب تذکره الشعرای مراغه
  • روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر + تاریخچه، شعار و پوستر World Red Cross and Red Crescent Da
  • روز جهانی آسم ۱۴۰۳ + تاریخچه، شعار و پوستر World Asthma Day
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس