Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@17:31:35 GMT

سه بازیکن مصدوم روی دست وینگو

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۰۲۲۹

سه بازیکن مصدوم روی دست وینگو

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال گل‌گهر دیشب از تهران راهی سیرجان شد تا از امروز عصر بازیکنان تمرینات‌شان را برای مسابقه این هفته مقابل صنعت نفت آبادان در خانه پیگیری کنند.

گل‌گهر در حالی در هفته پنجم میزبان نفت آبادان خواهد بود که سه بازیکن این تیم دچار مصدومیت هستند و وضعیت آن برای بازی در مسابقه روز  چهارشنبه مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان رنجبری، حسام پورهاشم و مهرداد عبدی سه بازیکن مصدوم گل‌گهر هستند که در حال حاضر تمرینات فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارند و مشخص نیست آیا به بازی هفته پنجم می‌رسند یا خیر، کادر پزشکی گل‌گهر در تلاش است تا این بازیکنان را به بازی این هفته برساند.

اوروش دلیچ بازیکن مونته‌نگرویی و صرب‌تبار گل‌گهر که در تمرینات این تیم حضور دارد هنوز موفق به اخذ مجوز بازی در لیگ برتر نشده چرا که علیرغم تلاش‌ها و پیگیری‌های مسؤولان باشگاه گل‌گهر فدراسیون فوتبال قزاقستان پاسخی به درخواست باشگاه سیرجانی برای صدور ITC این بازیکن نداده است.

دلیچ در فصل گذشته در تیم کیویلژار و در لیگ قزاقستان بازی می‌کرد و برای بازی در لیگ برتر ایران ITC او باید از فدراسیون فوتبال قزاقستان صادر شود اما این فدراسیون هنوز پاسخی به درخواست باشگاه گل‌گهر نداده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد