Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اینکه اسدآباد نقش مهمی را در دفاع مقدس با حضور نیروهای نظامی داشته است، افزود: صدور انقلاب صدور فکر و اندیشه اسلام است که امروز دشمن از اینکه انقلاب اسلامی به سطح جهان صادر شده است، هراس دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و در دومین روز از این هفته صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسدآباد باحضور مسئولان ادارات، بسیجیان، خانواده های شهدا در سپاه ناحیه این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صبحگاه فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت یادوخاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است .

سرهنگ امیدعلی الیاسی بااشاره به اینکه اسدآباد نقش مهمی را در دفاع مقدس با حضور نیروهای نظامی داشته است، افزود: صدور انقلاب صدور فکر و اندیشه اسلام است که امروز دشمن از اینکه انقلاب اسلامی به سطح جهان صادر شده است، هراس دارد.

امام جمعه اسدآباد نیز به رشادت و فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دشمنان تصور می کردند که بعداز پیروزی انقلاب با هشت سال جنگ علیه ایران می توانند به انقلاب ضربه بزنند که کورخوانده اند.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی تصریح کرد: رزمندگان اسلام با عشق به امام حسین ع و گوش به فرمان امام ره، با جان و دل مال و فرزندانشان را رها کردند و وارد صحنه شدند و با امکانات کم در مقابل این همه تسلیحات دشمن مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه جهاد برای حفظ انقلاب ادامه دارد، گفت: قوام و حفظ نظام انجام فریضه الهی امر به معروف ونهی از منکر است که باید عامر به معروف باشیم.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه همه وظیفه داریم که با بی عدالتی، فساد مالی و اجتماعی باید مقابله کنیم، افزود: ما مدیون خون شهداییم و امروز باید در جبهه پایداری گام بنهیم.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب حجاب و سگ گردانی ها در جامعه، گفت: بدحجاب کردن و سگ کردانی در بین مردم کار دشمن است و آنان هرروز باید یک تهاجم فرهنگی وارد میشوند تا مردم را از فرهنک عاشورایی و اسلامی دور کنند.

حسینی با بیان اینکه سخنان مسئولان ما مورد توجه دشمن است بنابراین باید محکم ، مقتدرانه باشد، افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی پرمعناست و همه باید در رکاب رهبری برای زمین گیر کردن دشمن باشیم.

وی در پایان سخنانش به اوصاف رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید این اوصاف در جوانان ، سربازان نیروهای انتظامی سپاه بسیج اوج بگیرد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است