Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:23:41 GMT

تجلیل از سربازان نمونه ناجای گیلان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۰۴۲۳

تجلیل از سربازان نمونه ناجای گیلان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسنی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز در مراسمی در رشت از ۲۸سرباز نمونه ناجای استان تجلیل شد.

او افزود: تعهد، صداقت، نظم و انضباط و جدیت در انجام وظیفه از ویژگی‌های بارز این سربازان نمونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:قدردانی از سربازان نمونه سپاه قدس ناحیه مرکزی رشت

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی گیلان، در ادامه با بیان اینکه سربازان با همه توان آماده دفاع از میهن در برابر هرگونه تجاوز دشمن هستند، تصریح کرد: سربازان با پیروی از ولایت فقیه برای حفظ تمامیت ارضی کشور پیشتارند.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از ۲۸ سرباز نمونه ناجای گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت شهید مرتضی مطهری در سالن همایش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار شد.

 

صدر حسینی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه بسیج یاسر مشهد در این مراسم گفت: شهید مطهری الگوی علمی، عملی و فرهنگی برای جوانان و نسل امروز است و ۷۲ اثر از کتاب های ایشان حکایت از این موضوع دارد.   سرهنگ قاصدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج یاسر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین طغانی و فرماندهان حوزه های محلات، مدیران شعب نمایندگی، مسئولان نظارت و بازرسی و سایر  بسیجیان در این مراسم حضور داشتند.   در این مراسم از  مربیان نمونه عقیدتی سیاسی، فرهنگ یاران و فعالان فرهنگی و فضای مجازی تجلیل شد.  

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز