Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت فروش و بازاریابی زنجیره ای  شرکت آماده لذیذ از برپایی جشنواره پرتخفیف فروش محصولات کوپا به مناسبت بازگشایی مدارس در کلیه فروشگاه های شهروند تا 15 مهرماه خبر داد.

علی میرزابیگی با بیان اینکه جشنواره بزرگ و پرتخفیف محصولات کوپا به طور همزمان در 42 فروشگاه شهروند برگزار خواهد شد اظهار کرد: افزایش تورم و بالا رفتن قیمت اجناس، موجب کاهش قدرت خرید مردم شده است، با این وجود به دلیل رویکرد مثبت آقای دکتر نراقی مدیرعامل هلدینگ آماده لذیذ در زمینه ارایه تخفیف به مشتریان، مذاکراتی با دکتر سریع القلم مدیرعامل فروشگاه های شهروند صورت گرفت تا مردم سبد خرید بزرگتر با قیمت ارزانتر داشته باشند که خوشبختانه با حمایت ایشان و تلاش های بی وقفه تیم فروش زنجیره ای شرکت، توانستیم محصولات سبد شیرین با برند کوپا را با تخفیفات قابل توجه 30 تا 40 درصدی عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال مدیرعامل شهروند از اجرای طرح های تخفیفی در فروشگاه ها تاکید کرد: تغییرات صورت گرفته در مدیریت فروشگاه های شهروند بابی را ایجاد کرده تا شرکت ها بتوانند با انگیزه بیشتری محصولات خود را به مشتریان عرضه کنند. خوشبختانه با درایت و پشتیبانی مدیرعامل شهروند توفیقات خوبی ایجاد شده است .امیدوارم با همکاری و تعامل دو سویه روز به روز شاهد افزایش سهم فروش دو مجموعه باشیم.

وی هدف از ارایه این تخفیفات را جلب رضایتمندی مشتریان عنوان کرد و در مورد زمان برپایی این کمپین فروش یادآور شد: این جشنواره همزمان با فرارسیدن مهرماه و بازگشایی مدارس از 28 شهریورماه آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

معاونت فروش و بازاریابی زنجیره ای  شرکت آماده لذیذ در پاسخ به این پرسش که مشتریان در ازای چه میزان خرید جایزه دریافت خواهند کرد گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در ازای خرید 200 هزار تومان از محصولات کوپا به مشتریان جایزه اختصاص خواهد گرفت.

میرزابیگی در خصوص نوع جوایز و نحوه اهدای آن به مشتریان ادامه داد: کسانی که از جشنواره پرتخفیف کوپا 200 هزار تومان خرید کنند، از طریق امور مشتریان شرکت فروشگاه های زنجیره ای شهروند یک عدد کوله پشتی دریافت خواهند کرد.

وی به رویکرد شرکت آماده لذیذ در تولید محصولات با کیفیت مطابق نیاز جامعه اشاره و اظهارکرد: خوشبختانه روند تولید محصولات شرکت با دو برند الیت و کوپا به خوبی در حال انجام است تا جایی که در حال حاضر با 300 نوع کالا در بازار حضور پررنگ و پر قدرتی داریم.

میرزابیگی با اشاره به اینکه شرکت آماده لذیذ جزو تامین کنندگان برتر فروشگاه های زنجیره ای محسوب می شود، در مورد چگونگی افزایش سهم فروش و  نحوه دستیابی به این جایگاه تصریح کرد: از وقتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای انتخاب مشتریان برای خرید نبودند و صاحبان برندهای غذایی هم خدماتی از جمله جشنواره‌های گوناگون، جوایز، تخفیف‌ها و ... را ارائه نمی‌دادند، معاونت فروش و بازریابی زنجیره ای با ارائه ایده های خلاقانه و طرح های سمپلینگ در فروشگاه ها موفق به برقراری ارتباط مستقیم با خریدار و معرفی محصولات به آنها شد.

وی که هدف از ارایه محصولات با کیفیت را جلب رضایتمندی مشتریان عنوان کرد گفت: با اینکه محصولات آماده لذیذ با دو برند الیت و کوپا از دسته مواد مصرفی ضروری نیستند، اما هرساله سهم فروش بیشتری را به خود اختصاص دادند تا جایی که امروز به عنوان یکی از شرکای تجاری اصلی فروشگاه های زنجیره ای محسوب می شویم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - حضور پررنگ چری، یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن که با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" برگزار شد، بار دیگر بر جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت خودرو جهان تأکید کرد.

چری در این نمایشگاه از جدیدترین دستاوردها، نوآوری‌ها و برنامه‌های آینده خود برای بازارهای داخلی و جهانی رونمایی کرد و گام بلندی در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی برداشت.

در میان انبوه خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه پکن 2024، غرفه چری به وضوح خودنمایی می‌کرد. این شرکت با تمرکز بر عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کرد.

از جمله محصولات شاخص چری در این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیگو 9: بر روی پلتفرم جدید T2X چری ساخته شده است. این پلتفرم با تمرکز بر هوش و اتصال به اینترنت، تحولات جدیدی را در صنعت خودرو رقم می‌زند. T2X با ادغام فناوری‌های پیشرفته در بخش‌های مختلف، از جمله سیستم تعلیق، شاسی، سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان، هندلینگ و پایداری خودرو را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

اکسید EXLANTiX: کانسپت لوکس و برقی چری که نمایانگر تعهد این شرکت به ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی لوکس و پایدار به مشتریان است. این خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، به عنوان پرچمدار برند اکسید، لوکس و پایداری را به طور همزمان به ارمغان می‌آورد.

امودا C7: کراس‌اوور جدید چری با طراحی اسپرت و جوان‌پسند که به دنبال جذب مشتریان در این رده سنی است. این خودرو با ظاهری عامه‌پسند و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند سهم بازار چری را در میان جوانان افزایش دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای