Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@18:40:25 GMT

موسوی جانشین ملی‌پوش والیبال آمریکا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۰۸۳۵

موسوی جانشین ملی‌پوش والیبال آمریکا می‌شود

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران، جایگزین بازیکن آمریکایی در لیگ لهستان می‌شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد موسوی، مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران به دلیل خستگی و نیاز به استراحت در جام جهانی 2019 ژاپن شرکت نخواهد کرد. او با توجه به فرصتی که در  اختیار دارد باید مقدمات حضور خود در لیگ برتر والیبال لهستان (پلاس لیگا) را مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی که در فصل آینده برای تیم «ایندیکپول اولشتین» بازی خواهد کرد، سومین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ لهستان پس از میلاد عبادی‌پور و پوریا فیاضی است.

یک رسانه لهستانی در این مورد نوشت: موسوی یکی ار بهترین مدافعان وسط در جهان است که سابقه حضور در المپیک 2016 ریو را نیز دارد. او قرار است در تیم اولشتین، جایگزین «تیلور آوریل» آمریکایی شود که به دلیل مصدومیت، قراردادش لغو شده است.

بازتاب قهرمانی والیبال ایران در سایت فدراسیون جهانی والیبال

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!

فارس نوشت: صدها دانشجوی آمریکایی در پی اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بازداشت و از دانشگاه اخراج یا تعلیق شدند، معاون وزیر علوم کشورمان از پذیرش دانشجویان آمریکایی اخراجی در دانشگاه‌های ایران خبر می‌دهد.

پلیس آمریکا در روزهای گذشته، صدها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرد، روسای دانشگاه هاروارد، ام. آی. تی، پنسیلوانیا و ماساچوست هم به خاطر اینکه در دانشگاه‌های تحت مدیریت‌شان دانشجویان از فلسطین حمایت کردند دادگاهی و عده‌ای از دانشجویان و اساتید اخراج شدند.

دانشگاهیان ایران اعم از دانشجویان، اساتید و مسؤولان در حمایت از هدف دانشجویان آمریکایی در پشتیبانی از مردم غزه و اعتراض به استکبار در تجمعاتی شرکت کردند.

رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور نیز ضمن حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکایی، برای پذیرش اخراجی‌ها اعلام آمادگی کردند که این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می‌کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار می‌دهند.

علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با بیان اینکه جامعه ایرانی اسلامی به معنای واقعی به محیط علم و عالم اهمیت می‌دهد و حرف‌های ما شعار نیست، می‌گوید که در سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌های ما دچار بحران شد ولی هیچ نیروی نظامی داخل دانشگاه نشد و هیچ دانشجویی آسیب ندید اما ببینید در آمریکا چه خبر است.

وی عنوان می‌کند که درب دانشگاه‌های ایرانی به روی تمام افرادی که در دانشگاه‌های آمریکا محروم از تحصیل یا تعلیق شدند، باز است و هزینه تحصیل این دانشجویان رایگان است.

دیگر خبرها

  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • تحصیل رایگان دانشجویان معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • چگونه «وعده صادق» جَو اعتراضات دانشگاهی آمریکا برای غزه را تغییر داد؟