Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:59:52 GMT

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شاهد به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۰۸۸۶

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شاهد به صدا درآمد

به گزارش روز دوشنبه «ایثار»، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد در این مراسم با بیان اینکه همه انسان‌ها باید در هر جایگاهی که قرار دارند، موقعیت خود را ارتقا ببخشند، گفت: در دوره دفاع مقدس، رزمندگان نیز با قدم گذاشتن به عرصه دفاع، جایگاه انسانی خودشان را ارتقا دادند.
وی تصریح کرد: هنوز هم پس از گذشت سالیان متمادی از پیروزی انقلاب اسلامی، گزینه بهتری از رزمندگان و شهدا به عنوان مصداق خدمت نیافته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها امانت‌داری، پاک‌دستی و عمل‌گرایی خود را ثابت کردند و امروز ثمره تعهد نسل قبل را در آینه ۲۳۰ هزار شهید می‌توانیم به جهان عرضه کنیم.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، به شهدای دانش آموز اشاره کرد و بیان داشت: از مجموع شهدای دفاع مقدس، ۳۶ هزار شهید، دانش آموز بودند. آنها کسانی بودند که از میان میز و نیمکت‌های مدارس، کتاب و دفتر خود را به خاکریزهای مناطق عملیاتی بردند، درس خواندند، دفاع کردند و سربلندی، استقلال و افتخار امروز را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
رییس ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی در پی مقاومت نسل قبل در میدان‌های دفاع مقدس به دست آمد و این برهه تاریخی به عنوان یک برگ زرین در تاریخ این کشور باقی خواهد ماند. آن نسل که انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مردم را همراهی کردند، بدون تردید نورانی‌ترین و بی‌عیب و نقص‌ترین صفحه تاریخ این مملکت را ایجاد کردند و به همین جهت، امروز ما و فردا، فرزندان ما، به این دوران افتخار می‌کنند.
حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد با بیان این که دفاع مقدس دورانی را ایجاد کرد که نسل‌های آینده وقتی به آن نگاه می‌کنند، احساس قدرت خواهند کرد زیرا شهدا و ایثارگران فداکاری کردند تا حتی یک قطعه از خاک این کشور به دست دشمن نیافتد، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه نسل من و شما به عنوان امانت‌دار آن نسل، این است که در هر موقعیتی قرار داریم بتوانیم به کشور و مردم خدمت کنیم.
در این مراسم جمعی از مسئولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند و پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس شاهد توسط نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ قرائت شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنگ مهر سال تحصیلی جدید مدرسه سال تحصیلی 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمود خندانی پدر شهید حسین خندانی امروز به فرزند شهیدش پیوست. بسم الله الرحمن  پیام تسلیت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر شهید والامقام «حسین خندانی» «انَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون خانواده مکرم شهیدوالامقام حسین خندانی  خبردرگذشت شخصیت مومن ومهربان ابوالشهیدمرحوم مغفور شادروان حاج محمودخندانی پدر شهیدگرانقدر «حسین خندانی» موجب تأثر فراوان و تألم خاطر اینجانب شد. بی‌تردید والدین شهدا به‌عنوان اسوه‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری ازنظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند. لازم میدانم مصیبت وارده را به خانواده معزز شهیدخندانی بالاخص همسرصبوروفرزندان عزیزش وکلیه بازماندگان وجامعه فداکار ایثارگری استان وشهرستانهای گچساران وبهبهان تسلیت عرض نمایم ،، ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقید سعید علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد. شهید حسین خندانی از شهدای شهرستان گچساران در عملیات آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید. مراسم تشییع این پدر دلسوز فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در گلزار مطهر شهدای گچساران برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است