Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-29@12:18:10 GMT

عرضه میعانات گازی پارس جنوبی از ۱۵ مهرماه

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۰۸۹۵

عرضه میعانات گازی پارس جنوبی از ۱۵ مهرماه

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سیدعلی حسینی، از عرضه میعانات گازی پارس جنوبی در این بازار از ۱۵ مهر ماه امسال خبر داد و گفت: این محصول، بسیار با کیفیت است و تحویل آن نیز از انبارهای متمرکز عسلویه انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه خریداران این محصول عمدتا پالایشگاه‌های کوچک و شرکت‌های شیمیایی کوچک و متوسط هستند، افزود: خریداران می‌توانند در رینگ داخلی حضور یابند و این محصول را به عنوان خوراک خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: در مرحله نخست هفته‌ای ۱۰ هزار تن میعانات گازی پارس جنوبی عرضه خواهد شد، اما بر اساس تقاضای خریداران و اقبالی که از این بازار صورت خواهد گرفت امکان افزایش این عرضه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم برای تامین این خوراک و تحویل آن از انبارهای متمرکز عسلویه انجام شده است افزود: قیمت‌ها نیز رقابتی خواهد بود که صنایع داخلی بتوانند آن را به راحتی خریداری و در تولید خود از آن استفاده کنند.

حسینی به برنامه‌های سال ۹۸ بورس انرژی ایران اشاره کرد و گفت: در جهت تقویت رینگ صادراتی بورس انرژی ایران و عرضه محصولات صادراتی در رینگ بین الملل، برنامه‌های خوبی با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اجرایی شد که از جمله آن تقویت عرضه بنزین، گاز مایع و گازوئیل در بورس انرژی ایران بود که بازار بسیار پر رونقی در رینگ صادراتی داریم و خوشبختانه خریداران بین المللی استقبال بسیار خوبی از این بازار کردند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: پارس جنوبی میعانات گازی سیدعلی حسینی بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

وی به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6089889 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان