Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس در دربی ۹۰ با نتیجه یک بر صفر تیم بحران‌زده استقلال را مغلوب کرد، اما اینکه گلزن این بازی چه کسی بوده با نظرات متفاوت کارنشانسان داوری روبرو شده است.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در مورد گل پرسپولیس به استقلال گفت: در جام جهانی ۱۹۸۶ و در بازی برزیل و فرانسه شبیه چنین گلی زده شد که گل به نام مهاجم ثبت شد و به نظر من زننده گل دربی هم عبدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی خسروی هم که یکی دیگر از کارشناسان داوری است با اشاره به اینکه گل پرسپولیس گل به خودی است، گفت: اگر در زمانی که عبدی توپ را سمت دروازه استقلال شوت کرد توپ به یکی از بازیکنان استقلال می‌خورد وسپس وارد دروازه می‌شد عبدی زننده گل بود، اما در بازی روز گذشته توپ عبدی به تیر دروازه خورد و اگر حسینی نبود توپ به زمین برمی‌گشت و به نظر من این گل، گل به خودی حسینی محسوب می‌شود.

حسین عسگری که ناظر داوری بازی بود معتقد است زننده گل پرسپولیس، عبدی بوده است. وی گفت: این گل، گل به خودی نیست، چون حالت ریباند را داشت و عبدی هم کسی بود که شوت را زده و بنابراین او زننده گل محسوب می‌شود.

نوید مطفری، کارشناس داوری بر این باور است که قانونی در این خصوص وجود ندارد و هر لیگ بر اساس آیین‌نامه‌اش در مورد گل‌های اینچنینی نظر می‌دهد.

مسعود عنایت هم آخرین کارشناس دواری بود که در این خصوص نظر داد. وی اظهار داشت: کارشناسان داوری نباید در این خصوص صحبت کنند، چون نظر داور بازی در مورد گلزن دربی مهم است. البته به نظر من مهاجم پرسپولیس گلزن دربی بوده است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن