Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@03:00:59 GMT

برق گرفتگی پسر ۱۷ ساله در فردیس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۲۱۵

برق گرفتگی پسر ۱۷ ساله در فردیس

خبرگزاری میزان- پسر ۱۷ ساله‌ای که در حال کار و نصب پرده بود، دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داد. تاریخ انتشار: 14:06 - 01 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۱۲۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره برق گرفتگی در شهرک وحدت شهرستان فردیس و انتقال مصدوم به بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شهریار، ماموران کلانتری ۱۳ وحدت به بیمارستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور ماموران مشخص شد، پسر ۱۷ ساله‌ای در حال نصب پرده منزل بوده دچار برق گرفتگی شده و از بلندی سقوط می‌کند و در حال انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

شهروندان با رعایت نکات ایمنی در انجام کار و واگذار کردن کار‌ها به افراد دارای تخصص از وقوع حوادث تلخ این چنینی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه میزان پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه