Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان در این مراسم از زحمات اداره کل نوسازی مدارس لرستان بخاطر ساخت و تعمیر مدارس در روستای چم مهر تقدیر و تشکر کردند. دانش آموزان با شور و نشاط در مدارس تازه تعمیر شده مدارس ، مشغول تحصیل شدند مهندس محمدرضا حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در روز بازگشایی مدارس در روستای چم مهر پلدختر گفت: همین که دانش آموزان با شور و نشاط در مدارس تازه تعمیر شده مدارس ، مشغول تحصیل شدند این نشان دهنده مزد زحمات ماست و خدا را شاکریم که این اتفاق خوب رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با اشاره به گزارشی از فضاهای آموزشی چم مهر گفت: مدارس شهید خلیل طهماسبی و شهید کائیدی توسط نیروهای نوسازی مدارس لرستان تازه تعمیر شده اند و امروز برای آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان قرار گرفت. وی افزود: مدرسه ۲۲ بهمن روستای چم مهر بعلت قرار گرفتن در حریم رودخانه جابجا شده و توسط نیروهای نوسازی مدارس لرستان جانمایی صورت گرفته و الان در حال ساخت می باشد. مدرسه شهدای چم مهر سال پیش بعلت نداشتن دانش آموز بلا استفاده مانده بود مدیر کل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: مدرسه شهدای چم مهر که ۷ سال پیش بعلت نداشتن دانش آموز بلا استفاده مانده بود ، بدلیل قرار گرفتن در حریم رودخانه، ساخت و تعمیر آن ممنوع شد و با توجه به اینکه دانش آموز در این مدرسه به حد نصاب نرسیده، کلا مدرسه توسط آموزش و پرورش منطقه منحل اعلام شده است . ۴۶ کد خبر 1302665

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدرسه دانش آموز معلم معلمان سیل سیل لرستان استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت