Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:44:18 GMT

تحویل زیرگذر گیشا در اسفند ۹۸

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۶۶۱

تحویل زیرگذر گیشا در اسفند ۹۸

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه تحویل سطح صفر پروژه گیشا به پلیس راهور گفت: با تلاش گسترده توانستیم سطح صفر پروژه گیشا را در زمان مقرر تحویل شهروندان دهیم و امروز شاهد ترافیک روانی در این منطقه هستید.

بیشتر بخوانید؛ پیشرفت ۴۰ درصدی زیرگذر گیشا/ ۴ پروژه شهری با ۳۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: تلاش می‌کنیم سطح منفی یک پروژه گیشا را با فشرده سازی برنامه به جای خرداد ماه ۹۹ در اسفند ۹۸ تحویل شهروندان دهیم و یکی از گره‌های ترافیکی در منطقه غرب تهران در منطقه گیشا باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: مشکلات تردد در گیشا توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری بررسی شد و تمام تلاش ما این بود که افراد زیادی که در محدوده گیشا زندگی می‌کنند برای تردد به محل زندگی خود دچار مشکل نشوند.

صبوری دیلمی با اشاره به بازنگری در پروژه گیشا گفت: در بازنگری صورت گرفته در پروژه گیشا ۱۰ ایراد فنی آن اصلاح شد و ما در حال حاضر در سطح صفر پروژه هیچ کاری نداریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تأکید کرد: پس از تکمیل زیرگذر گیشا بخشی از پل گیشا نیز برای تردد عابران و برگزاری رویداد‌های شهری به عنوان پل سبز زندگی مجدد جایگذاری و نصب می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت ساخت زیرگذر گیشا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی