Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان گفت: عملیات اجرایی رفع موانع باند فرودگاه رامسر آغاز می‌شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، سعدالله وطن‌خواه امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر فرودگاه رامسر با اشاره به رویکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مبنی بر توسعه فرودگاه‌های استان به‌ویژه در راستای توسعه صنعت بوم‌گردی و گردشگری کشور، توسعه و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فرودگاه‌های شمال کشور خاصه فرودگاه رامسر یکی از اولویت‌های اداره کل فرودگاه‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دستور اکید مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها مبنی بر بررسی موانع و رفع آنها در راستای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از باند جدید فرودگاه رامسر اشاره کرد و افزود: بر این اساس در سه جلسه در ستاد شرکت فرودگاه‌های کشور، راهکارهای اصلی تدوین و مقرر شد ظرف چند روز آینده عملیات عمرانی در مورد اصلاح مسیر خیزش هواپیما و اجرای کابل‌کشی طرح روشنایی باند جدید پروازی اقدام شود.

پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بجنورد به زودی برقرار می‌شودترمینال بار هوایی فرودگاه اصفهان با حضور وزیر راه افتتاح شداردبیل| طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه‌های کشور اجرا می‌شود
وطن‌خواه گفت: تمام عوامل اجرایی در جهت انجام به موقع دستور و تصمیم مدیرعامل شرکت بسیج شده و امیدواریم با اهتمام همه جانبه در موعد مقرر، باند جدید به بهره‌برداری و از ظرفیت ناوگان بزرگ‌تر در راستای ارائه خدمات پروازی مطلوب‌تر به مردم استفاده کرد.

در این مراسم حاتمی به‌جای خازنی رئیس فرودگاه رامسر شد. مازندران دارای سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر است.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر