Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۲۰:۰۳ شب گذشته در پی تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با گاردریل در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره)، ورودی خیابان امام خمینی (ره)، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه هشت را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زحمتکش؛ فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه هشت آتش‌نشانی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید به شدت با گاردریل بزرگراه برخورد کرده که همین امر منجر به ورود گادریل به داخل اتاقک خودرو شده و خوشبختانه تک سرنشین آن به صورت معجزه‌آسایی هیچگونه آسیبی ندیده بود.

وی افزود: نیرو‌های عملیات با قراردادن علائم هشداردهنده ترافیک، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با به‌کارگیری تجهیزات هیدرولیکی، گادریل را برش داده و به محل امن کنار بزرگراه انتقال دادند.

زحمتکش تصریح کرد: راننده این خودرو پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج و فقط دچار شوک و استرس ناشی از حادثه شده بود.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی‌های لازم و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و پلیس راهور با ارائه تذکرات ایمنی به راننده؛ مأموریت خود را پایان دادند.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علیرغم وعده تکراری مسئول راه استان برای آسفالت و نصب گاردریل در این مسیر، یک دستگاه سواری پژو پارس به دره سقوط کرد و موجب مصدومیت شدید راننده و خسارت عمده به خودرو شد.   اواخر سال گذشته مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان در گفت و گوی خبری وعده داده بود که آسفالت جاده کلج به سیردان آغاز خواهد شد.   با گذشت بیش از یکماه از فصل بهار هنوز اقدام عملی انجام نشده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش