Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@03:43:40 GMT

نمازی: نیامدم که جای مجیدی را بگیرم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۲۱۷۹

نمازی: نیامدم که جای مجیدی را بگیرم

به گزارش وانانیوز،  امید نمازی درباره مذاکرات با فدراسیون فوتبال برای همکاری با تیم ملی امید گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با کمیته فنی و فدراسیون فوتبال برگزار کردم و شرایطم را برای کار کردن در این تیم گفتم که قرار شد طی چند روز آینده پاسخی به من بدهند. من شرایطم را گفتم و منتظر پاسخ فدراسیون هستم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ضرب الاجلی را برای فدراسیون تعیین کرده، خاطرنشان کرد: اگر شرایطم را قبول کنند، فعالیتم را در تیم ملی امید آغاز می‌کنم، ولی به فدراسیون اولتیماتم نداده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی سابق تیم ملی فوتبال درباره اینکه شرایطش برای فعالیت در تیم ملی امید چیست، گفت: درباره شرایط مالی، مدت زمان همکاری و مدت زمان اردو‌های تیم ملی امید صحبت کردم و شرایطم را گفتم. کمترین بحث درباره مسائل مالی بود.
نمازی درباره حواشی پیرامون تیم ملی امید بعد از برگزاری اردو با ازبکستان و اظهارات فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه در انتخاب بازیکنان استقال ندارد، تاکید کرد: زمانی که به اردوی این تیم اضافه شدم، سه، چهار روز از تشکیل اردو گذشته بود. من اطلاعی از انتخاب بازیکنان و وضعیت مجیدی ندارم. نمی‌دانستم انتخاب بازیکنان با مجیدی بوده است یا نه. این اخبار را هم در روزنامه‌ها و رسانه‌ها خواندم، به همین دلیل نمی‌توانم درگیر این مسائل شوم.
سرمربی سابق ذوب آهن در واکنش به این سوال که آیا او به دنبال سرمربیگری در تیم ملی است یا خیر، اظهار کرد: الان فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی است و من به عنوان کمک مربی با فدراسیون فوتبال مذاکره کردم. برای این نیامدم که جای کسی را بگیرم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است او به طور مشترک با مجیدی سرمربی تیم ملی امید شود یا او به طور مشخص به عنوان کمک مربی مذاکره کرده، تاکید کرد: صحبت ما درباره کمک مربی بود. شاید خیلی‌ها تعجب می‌کنند که من با وجود سابقه در باشگاه و تیم ملی، می‌خواهم کمک مربی شوم. فرهاد مجیدی بازیکن اسم و رسم داری بوده است. حالا شاید در امر مربیگری تجربه زیادی ندارد که بدون تعارف بگویم وجود من به عنوان دستیار و با توجه به سوابقم مخصوصا فعالیتم در کنار کی‌روش و همچنین کار پنج سال اخیرم با تیم‌های زیر ۱۸ و زیر ۲۰ سال آمریکا، می‌تواند کمک زیادی به مجیدی و تیم ملی امید کند.
نمازی افزود: هدفم کمک به تیم ملی امید است و از حواشی دوری می‌کنم. می‌خواهم به این تیم کمک کنم که به طلسم ۵۰ ساله در صعود به المپیک پایان دهد.

منبع: وانا

کلیدواژه: امید نمازی مربی پیشین تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روزها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899644

دیگر خبرها

  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است