Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@04:24:45 GMT

برترین‌های سپاهان جوایزشان را گرفتند (تصاویر)

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۲۱۹۶

مدیران سپاهان، میزبان برترین های لیگ

به گزارش ایلنا، برترین های تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ هجدهم، میهمان مهندس تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان و همچنین مهندس نیکفر، رئیس هیأت مدیره این باشگاه بودند.

بر اساس این گزارش، همزمانی دیدار تیمهای فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته اول از رقابتهای لیگ نوزدهم  با برنامه برترین‌های لیگ برتر فصل گذشته باعث شد که مهدی کیانی، کی‌روش استنلی و پیام نیازمند نتوانند در آن مراسم حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اما امروز این سه بازیکن طلایی پوش سپاهان به دعوت مدیران این باشگاه در دفتر مهندس تابش حاضر شدند و یادمانهای سازمان لیگ و هدایایی در نظر گرفتخه شده از سوی باشگاه سپاهان را دریافت کردند.

در این دیدار، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه سپاهان، ضمن تبریک به این سه طلایی پوش به جهت انتخاب بعنوان برترین های لیگ هجدهم، بر حفظ انسجام تیمی و پرهیز از هرگونه حاشیه ای تأکید کردند و از آنان و دیگر بازیکنان خواستند برای کسب موفقیت در سه جام پیش رو تلاش کنند.

در ادامه مهدی کیانی، کاپیتان تیم سپاهان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و حمایت مدیران باشگاه، در رابطه با شرایط تیم اظهار کرد: خوشبختانه در این فصل با حمایتهای همه جانبه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، هیأت مدیره،  مدیر عامل و دست اندرکاران باشگاه سپاهان، بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شدند که امید است با تدابیر سرمربی و کادر فنی و همت و غیرت بازیکنان و همچون گذشته حمایت هواداران طلایی دل، در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسیم.

گفتنی است در مراسم برترین های لیگ هجدهم، مهدی کیانی کاپیتان سپاهان به عنوان برترین هافبک، کی‌روش استنلی به عنوان آقای گل و پیام نیازمند به عنوان برترین بازیکن اخلاق انتخاب شده بودند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپاهان اصفهان مهدی کیانی پیام نیازمند کی روش استنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند