Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مراسم افتتاحیه اجلاس جهانی یونسکو تفاهمنامه همکاری میان شهرداری همدان و کمیسیون فرهنگی یونسکو به امضا رسید. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، با برگزاری مراسم افتتاحیه ششمین اجلاس جهانی جاده ابریشم با حضور 40 میهمان خارجی از 14 کشور عضو از جمله فرانسه، ازبکستان، آذربایجان، چین، روسیه، کره جنوبی، ژاپن، بوتان، ترکیه، سوئیس، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و نپال و نیز وزیر علوم، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و شهردار همدان، این اجلاس به صورت رسمی کار خود را در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین آغاز کرد و تا هفتم مهرماه با برگزاری نشست‌های تخصصی  ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرهای امروز جهان ریشه در هنر مردمان سرزمین راه ابریشم داردتوصیف ظریف از طرح راه ابریشم جدید چینمستندسازی همایش بین‌المللی راه ابریشم برای عرضه جهانی در سازمان یونسکو

 

در پایان آیین افتتاحیه اجلاس جهانی جاده ابریشم یک تفاهمنامه همکاری میان کمیسیون فرهنگی یونسکو و شهرداری همدان به امضا رسید. در بخشی از متن این تفاهمنامه آمده است: کمیسیون فرهنگی یونسکو متعهد می‌شود در اجرای موضوعات این تفاهم‌نامه از همه ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی خود استفاده کند.

همچنین شهرداری همدان نیز متعهد است تمام هزینه‌های مرتبط با موضوعات مورد تفاهم‌نامه را که در قراردادهایی مجزا منعقد شده، نسبت به سهم خود تامین کند.

شهرداری همدان و کمیسیون فرهنگی یونسکو بر اساس این تفاهمنامه متعهد شدند به منظور هدفمندسازی و رسیدن به نتیجه نهایی تا قبل از انعقاد قراردادهای رسمی در هریک از موضوعات تفاهم‌نامه، کمیته‌های تخصصی مشترکی تشکیل دهند.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.   به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.   در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.   شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت