Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@13:16:39 GMT

لیگ برتر بسکتبال بانوان قرعه‌کشی شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۲۷۰۸

لیگ برتر بسکتبال بانوان قرعه‌کشی شد

قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در سالن اجتماعات فدراسیون برگزار شد.

قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال بانوان صبح امروز با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون، نمایندگان باشگاه‌ها، مسعود عماری دبیر، شجاعی نائب رئیس بانوان، تالین طهماسیان مسئول دپارتمان داوران و مسابقات بانوان و منوچهر قانع مسئول مسابقات در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس 13 تیم شرکت کننده در دو گروه A و B گنجانده شدند که طبق قرعه کشی 7 تیم در گروه A قرار گرفتند.

گروه A: شرکت ملی گاز، نامی نو، شهرداری گرگان، شکلی، پاز، سپهرداد، خانه بسکتبال هرمزگان

گروه B: پالایش نفت آبادان، هیرو، بارمان مشهد، بهمن، صدرا، نارسینا

لیگ برتر بسکتبال بانوان از 16 آبان آغاز می‌شود. در این جلسه مقرر شد مسابقات پلی‌آف نیمه نهایی و نهایی به صورت 3 از 5 برگزار شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان