Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: درس مقابله با داعش را سال‌ها قبل در مبارزه با منافقان در کردستان پاس کرده بودیم. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در همایش حماسه مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی، جنگ روانی همه جانبه‌ای را هم علیه ملت ایران به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش دشمن در برهم زدن وحدت جامعه و تغییر اولویت‌ها و ارزش‌ها گفت: دشمن به دنبال این است که ما را درگیر بازی‌ها و دعواهای سیاسی و بی‌ارزش کند تا اهداف و رسیدن به قله را فراموش کنیم.

فرمانده سپاه نینوای استان با تأکید براینکه دفاع مقدس ما برگرفته مکتب امام حسین (ع) است، بیان داشت: نباید آرمان‌های بزرگ شهدا را برای به وجود آوردن حیات طیبه خودمان فراموش کنیم.

سردار معروفی: سپاه سد بلای مردم در برابر مشکلات است/ تا آخر کنار سیل‌زدگان می‌مانیمسردار معروفی: جبران خسارت‌های سیل مهم‌ترین اولویت استان گلستان استپاسخ سردار معروفی به برخی حرف و حدیث‌ها درباره اقدامات سپاه در سیل گلستان؛ منتقدان زمان سیل کجا بودند؟

وی با بیان اینکه شهدا به ما عزت، آبرو و شرف دادند، گفت: ملت ایران با تبعیت از ولی و امام زمان خود در زمان جنگ و با مشق کردن درس‌هایی که از عاشورا گرفتند، پیروز این جنگ نابرابر شدند.

سردار معروفی ادامه داد: برای اینکه بخواهیم به امام حسین (ع) برسیم باید از کلاس عباس‌بن علی (ع) عبور کنیم.

وی عنوان کرد: ما درس مقابله با داعش را سال‌ها قبل در مبارزه با منافقان در کردستان پاس کرده بودیم.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را تسلیت گفت:

بنابر روایت ایسنا، متن پیام به این شرح است؛

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903000

دیگر خبرها

  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند