Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس کل دادگستری استان یزد در امور شوراهای حل اختلاف گفت: تأمین نیروی انسانی یگان حفاظت و تجهیز شورا به دوربین‌های مدار بسته از نیازهای مجتمع شوراهای حل اختلاف استان یزد است که باید به آن توجه شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا حداد ظهر امروز در حاشیه نشست رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با قضات یزد، اظهار داشت: در 14 حوزه قضایی استان یزد، شعب و مجتمع‌های شوراهای حل اختلاف با جمعیت کارکنان قریب به 600 نفر از قضات، اعضاء و کارکنان رسمی و افتخاری در حال ارائه خدمات قضایی به شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با این وجود ساختمان‌ها و مجتمع‌های محل استقرار شوراهای حل اختلاف فاقد نیروی انسانی یگان حفاظت، نصب و تجهیز دوربین‌هایمداربسته در جهت بالا بردن ضریب امنیتی به منظور حفاظت و مراقبت از اموال، اسناد و کارکنان شاغل در این ساختمان‌هاست.

حداد افزود: فقدان این دو مقوله بسیار مهم و اساسی، امنیت اداره شوراهای حل اختلاف سراسر استان را به مخاطره انداخته و در مواقعی بیم وقوع خطرات و آسیب‌های احتمالی از جمله تعرض نسبت به اموال، اسناد و کارکنان و جلوگیری از وقوع جرایم احتمالی اخلال در نظم عمومی، نزاع، توهین و تهدید و موارد مختلف دیگر وجود دارد.

این مقام قضایی تصریح کرد: خلأ موارد امنیتی و حفاظتی در مجموعه شوراها، امر نظارت و پیگیری را با مشکلاتی مواجه ساخته که رفع این مشکلات خواسته جدی ، اساسی و مورد انتظار است.

اردبیل| فلسفه وجودی شورای حل اختلاف باید بر مبنای صلح و سازش باشدابلاغیه جدید رئیس قوه‌قضاییه: پرونده‌هایی که قبل از رسیدگی باید به شورای حل اختلاف بروندتشکیل وزارت میراث فرهنگی به هیئت حل اختلاف قوا ارجاع شد؟

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان  ، مهدی نقدی در ارتباط زنده تلفنی با خبر ۲۰ گیلان در جواب چرا آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت تجهیز نبوده است گفت : این ایستگاه آتش نشانی  کامل تجهیز نبوده است و با توجه به گستردگی این آتش سوزی امکانات مهار آتش نیز وجود نداشت و ضروری بود که از دیگر ایستگاه های آتش نشانی برای اطفای حریق به این منطقه اعزام شوند. 

دیگر خبرها

  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • تصاویر | طبیعت بهاری کردستان
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد