Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان مهمترین ماموریت بنیاد را رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و گفت: تمام فعالیت‌های بنیاد و شرکت‌های زیرمجموعه باید به صورت شفاف در معرض قضاوت مردم قرار گیرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح با تاکید بر ضرورت اصلاح وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان بیان کرد: بنیاد مستضعفان یک نهاد اجتماعی برای خدمت‌رسانی به محرومان است، اقدامات زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده که مردم از آن بی‌خبر هستند و لازم است برای اطلاع‌رسانی این خدمات و بهبود وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان اقدامات این نهاد برای خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف را قابل توجه توصیف کرد و گفت: فعالیت‌های بنیاد مستضعفان به خوبی به مردم معرفی نشده است، متاسفانه ذهن جامعه از کارنامه بنیاد مستضعفان خالی است و این موضوع موجبات سواستفاده بدخواهان مردم و نظام را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: عکس/ سفر فتاح به اصفهان فتاح: پلاسکو محکم تر و زیباتر از قبل ساخته خواهد شد

وی با تاکید بر لزوم تقویت شفاف‌سازی فعالیت‌های بنیاد مستضعفان، اضافه کرد: رابطه بنیاد با همه زیر مجموعه‌ها و شرکت‌ها باید کاملا شفاف در معرض قضاوت مردم قرار گیرد تا اگر تذکر و انتقادی داشتند مطرح کنند و ما موظف هستیم به سوالات آنان پاسخ روشن دهیم.

فتاح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان ستادی بنیاد سخن می‌گفت، به جلسات اخیر خود با رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس اشاره کرد و گفت: رابطه بنیاد با همه قوا در بالاترین سطح ممکن است و بنیاد مستضعفان مصصم‌تر از گذشته در خدمت نظام اسلامی فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان محل سیاسی کاری نیست، اظهار کرد: مهمترین ماموریت بنیاد مستضعفان را رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه به عنوان یک اصل در مدیریت اسلامی قرار می‌دهیم و در همین راستا به صورت مستمر فعالیت‌های بنیاد را به مردم گزارش می‎کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان، حضور و مقاومت مردم در صحنه و همراهی با امام راحل (ره) را رمز موفقیت نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، با وجود فشارهای اقتصادی دشمن و خیانت برخی عوامل داخلی، مردم با خودباوری و اتکا به اقتصاد ملی توانستند از مشکلات عبور کنند و امروز نیز اگر اعتماد مردم به عملکرد دستگاه‌ها بازسازی شود، بسیاری از چالش‌های فعلی حل خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن پرویز فتاح بنیاد مستضعفان قوه قضاییه هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دکتر دهقانی در پیامی درگذشت این نخبه علمی کشور به همراه پدرش دکتر سیداحمد نصراللهی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر هجرت ناباورانه نخبه علمی، سید اسماعیل نصراللهی همراه با پدر گرامی‌اش دکتر سید احمد نصراللهی از دنیای فانی به سرای باقی، همه ما را متاسف و متأثر کرد.

وقتی در مهر ماه سال گذشته در همایش ملی نخبگان، جشن موفقیت او را در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی را برگزار کردیم، هرگز در اندیشه هجران او به این زودی نبودیم.

این نخبه سفر کرده تبلور اراده انسان در کره خاکی بود که با آن همه محرومیت در سلامت جسمی و با حمایت و هدایت والدین بخصوص مادر بزرگوارش همه نشدنی‌ها برای یک فرد معلول را شدنی کرد.

خدایش، او و پدر عزیزش را بیامرزد و در بهشت جاوید سرایشان دهد. از خداوند منان برای مادر داغدیده و سخت اراده او شفای عاجل و صبر جمیل را مسئلت دارم.»

دکتر سید احمد نصرالهی، جراح دندانپزشک به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت بر اثر نشت گاز منوکسید کربن دار فانی را وداع گفتند.

دیگر خبرها

  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه همه مناطق استان را دربرمی گیرد
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور