Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تردد زائران در ایام اربعین اعلام کرد: نظارت بر کیفیت ارایه خدمات در موکب‌ها و رستوران‌ها نظارت بیشتری می‌شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراسم زائران اربعین در سه بیمارستان اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین مستقر خواهد شد و تجهیزات مورد نیاز خدمات فوریت‌های پزشکی در آمبولانس‌ها پس از بررسی در اختیار مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه 500 هزار تا یک میلیون نفر از مرز خسروی وارد عراق خواهند کرد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقصد پایانی پیاده‌روی کربلای معلی است احتمالاً بسیاری از زائران مسیر بازگشت خود را از مرز خسروی انتخاب خواهند کرد و براین اساس علوم پزشکی برای میزبانی از این گروه آمادگی دارد.

اردبیل| موکب‌ اربعین حسینی پایانه مرزی بیله‌سوار از سوم مهرماه مستقر می‌شودغیبت دانشجویان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین موجه شدکرمانشاه| 4 موکب امام رضا(ع) روزانه به 15 هزار زائر اربعین خدمت‌رسانی می‌کندمعاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظارت کامل بر اقلام غذایی از جمله برنج و مواد خوراکی مورد استفاده زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: در ایام اربعین بر اقلام غذایی ارائه شده در استان کرمانشاه در موکب‌ها و رستوران‌ها با حساسیت بیشتری نظارت خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه اولویت نخست علوم پزشکی سلامتی زائران است خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه دارو و تجهیزات پزشکی باید در توزیع دارو دقت و حساسیت لازم را به خرج داد و انبارهای مناسب برای نگهداری داروها در قصرشیرین و دیگر مسیرها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)