Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اجرای ۶۷ پروژه محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و گفت: ۱۹ پروژه محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل افتتاح می‌شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان کمیته امداد اردبیل اظهار داشت:  67 پروژه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل در حال اجراست و 19 پروژه محرومیت‌زدایی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل افتتاح می‌شود که اجرای این پروژه‌ها برای ما حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: 200 واحد مسکونی برای نیازمندان در اردبیل احداث می‌شود که گروه‌های جهادی و کمیته امداد در این زمینه مشارکت‌های لازم را داشته‌اند و درصدد هستند دغدغه‌های مهم نیازمندان و مددجویان را برطرف کنند که این رویکرد محوری بسیج سازندگی و سپاه و کمیته امداد استان است.

بیش از 400 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه در کرمان به بهره‌برداری رسیدگروه‌های جهادی بسیج و کمیته امداد برای رفع محرومیت کرمان از جان و دل به صحنه آمدندسپاه نگاه ویژه‌ای به «خدمت‌رسانی، توسعه و محرومیت‌زدایی» در کردستان دارد

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: 3 پروژه محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی می‌شود و پروژه‌هایی که مربوط به محرومیت‌زدایی هستند می‌توان به احداث مدرسه، ساخت غسال خانه، احداث خانه محروم، خانه عالم و طرح‌های آبرسانی اشاره کرد.

پیرجاهد تصریح کرد: کمک‌رسانی به مناطق محروم و سیل‌زده لرستان با حضور گروه‌های جهادی با هدف خدمات‌رسانی به هموطنان اولویت اساسی است و در این زمینه گروه‌های سازندگی در حال بازسازی و تعمیرات اساسی هستند که امید می‌رود این برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن باشد.

وی بیان کرد: اردوهای جهادی نیز یکی دیگر از طرح‌ها با همین محوریت است که با ساخت خانه برای محرومان و مرمت و بهسازی مدارس در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه بهره‌گیری از ظرفیت خیران و جوانان توانمند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ مباشری گفت: در هفته جهادسازندگی بیش از ۴۰ طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی در این شهرستان اجرا شده است.

او افزود: از دیگر برنامه های  این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت، اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، کلاس‌های تقویتی ویژه دانش آموزان، کلاس خاتم کاری و بازدید از خانواده‌ی شهدا جهادگر است.

فرمانده ناحیه سروستان ادامه داد: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان