Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:48:06 GMT

کشف میلیاردی کالای قاچاق در بهشهر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۴۳۵

کشف میلیاردی کالای قاچاق در بهشهر

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل کالا‌های سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدمات اطلاعاتی موفق به شناسایی واحد‌های صنفی عرضه کالای قاچاق و فاقد استاندارد در این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در اجرای این طرح ماموران با همکاری نمایندگان اداره دخانیان و اداره صنعت، معدن و تجارت آن شهرستان، در بازدید از این واحد‌های صنفی موفق به کشف ۸ قلم کالای قاچاق شامل لوازم تحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار، مواد غذایی و لوازم یدکی شدند.

سردار میرفیضی ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط ۱۲ نفر دستگیر شدند.

او از پلمب ۳ واحد صنفی عرضه کننده کالای قاچاق در آن شهرستان خبر داد و گفت:پس از تحویل کالا‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان متهمان نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران یکی از موانع مهم عدم شکوفایی هر کشوری را قاچاق کالا برشمرد و افزود: پلیس به عنوان یکی از اصلی‌ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد.

سردار میرفیضی با اشاره به ضرورت استفاده از کالا‌های داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی به مردم توصیه کرد: ضمن خودداری از مصرف کالا‌های خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س   کشف بیش از بیش از ۲ میلیارد ریال کالتای قاچاق در بهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در محور مواصلاتی باغستان به سمت میدان سایت از یک دستگاه کشنده ماک مشکوک، یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: بیل مکانیکی قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران