Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تن از اتباع مسیحی کشور نیجریه در کنار مضجع شریف آستان امامزاده روح الله الحسنی(ع) با تشرف به دین مبین اسلام، تشیع را به عنوان مذهب خود انتخاب کردند.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: دو تن از اتباع مسیحی کشور نیجریه با مراجعه به واحد مشاوره آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی(ع) در کنار ضریح این امامزاده واجب التعظیم با اقرار به دین مبین اسلام به مذهب تشیع مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش؛ این دو مسیحی نیجریایی پس از راهنمایی و مشورت چندین ساعته با مبلغان آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی(ع) به دین اسلام گرویدند و نام های علی و مهدی را برای خود انتخاب کردند.

 

گفتنی است، آقایان علی و مهدی تازه مسلمان شده پس از اقرار به دین مبین اسلام جهت تحصیلات علوم دینی به جامعه المصطفی(ص) العالمیه معرفی شدند.

 

نکته جالب توجه در مسلمان شدن این دو تن مربوط به مشاهده تصویر رهبر معظم انقلاب در یکی از روزنامه های داخلی می شود به گفته آنان پس از مشاهده تصویر و اطلاع یافتن از منش استکبارستیزی معظم له جویای فکر و اندیشه رهبر جمهوری اسلامی می شوند و با اطلاع یافتن از دیدگاه ایشان با در دست داشتن همان عکس مذکور به واحد مشاوره آستان مراجعه کرده و به دین مبین اسلام ایمان آوردند.

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل اربعین حسینی کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی استان همدان نیجریه مقام معظم رهبری تشرف به اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سه هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام نصب شده است: در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

کد خبر 848638 برچسب‌ها معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند