Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های آستاراخان تیم‌های ملی فوتسال ایران و جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) به مصاف هم رفتند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان امروز در دومین بازی تدارکاتی برابر تیم ملی جمهوری آذربایجان قرار گرفت و در پایان این دیدار ۲ تیم به تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار برای ایران مهدی جاوید و ابوالقاسم عروجی موفق به گلزنی شدند.

روز گذشته تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم قزاقستان عبور کند.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها فردا بازی نمی‌کنند و به استراحت می‌پردازند.

طبق برنامه تیم ملی کشورمان چهارشنبه به مصاف تیم میزبان یعنی روسیه می‌رود و تیم آذربایجان هم به مصاف قزاقستان می‌رود.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا که قرار است اواخر مهر ماه در ارومیه برگزار شود آماده می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، روز آینده از ساعت 12:30 دقیقه تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در بانکوک به مصاف قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا خواهد کرد و سهمیه حضور در جام جهانی 2024 که چند ماه دیگر در تاشکند برگزار خواهد شد، تثبیت می‌شود.

سایت فدراسیون فوتبال جزئیات تمرین پیش از مصاف با قرقیزستان را به شرح زیر منتشر کرده است: 

« امروز ساعت ۱۶ به وقت تایلند تیم ملی فوتسال ایران مطابق برنامه، تمرین خود را در ورزشگاه بانکوک آرنا با تمام نفرات برگزار کرد. در این تمرین وحید شمسایی در کنار دستیارانش ضمن شبیه‌سازی ‌سبک بازی قرقیزستان، شیوه‌های مختلف غلبه بر حریف را مرور ‌کردند. حرکات سرعتی و ترکیبی، ضربه‌زنی از زوایای مختلف و تغییر فاز دفاع به حمله و برعکس از جمله کارهای تمرینی انجام شده در بانکوک آرنا بود. تیم بعد از پایان تمرین یک‌ساعته به هتل محل اقامت برگشت.» 

ایران در شرایطی به مصاف قرقیزستان می‌رود که این تیم یکی از دلایل حذف زودهگام ژاپن جدی ترین رقیب ایران بوده و اصلا دیدار آسانی برای شمسایی و شاگردانش در پیش نیست.

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد