Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و میراث فرهنگی در شهرری گفت: نام‌گذاری روزی به نام ری با هدف بیان توانمندی‌ها و هویت این شهرستان ضروری است. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسن خلیل‌آبادی عصر امروز در جلسه شورای شهرستان ری با اشاره به در اولویت قرار داشتن افزایش دانایی فرزندان اظهار داشت: متأسفانه آموزش و پرورش اوضاع مناسبی ندارد و تا زمانی که این سازمان جزو اولویت‌های برنامه‌ریزی کشوری نباشد مشکلات وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نبود انگیزه و سطح پایین رضایتمندی معلمان از کارآمدی نظام آموزشی می‌کاهد از این‌رو تأمین معیشت و توجه به نیاز معلمان و مربیان آموزش و پرورش باید سرلوحه اقدام دولت قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری افزود: امیدواریم در دوره جدید آموزش و پرورش از بار مشکلات نظام آموزشی کاسته شود چرا که در حال حاضر نظام آموزشی از پیشبرد اهداف و تحقق آرمان‌های ملی قاصر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی: نظام آموزشی کشور باید دانش‌آموزان را برپایه تربیت دینی پرورش دهداصفهان| بهبود وضعیت مدارس دولتی مهم‌ترین جهت‌گیری نظام آموزشی استایوبی: تحول نظام آموزشی به معنای بازگشت به آموزه‌های اسلامی ایرانی است

خلیل‌آبادی تصریح کرد: برخی از کتاب‌های درسی و کلاس‌‌ها مطابق با استانداردهای جهانی نیست و باید به روزرسانی و با الگوهای جهانی تطبیق داده شود.

وی سپس با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهرستان ری گفت: شورای اسلامی شهرستان ری در طول سال گذشته  با 96 مصوبه و 11 تذکر و 133 مکاتبه در موضوع تحقق مصوبات رشد 75 درصدی داشته و همچنین در بحث ملاقات‌های مردمی نیز با رشد 75 درصدی و در بازدیدها رشد 70 درصدی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در پایان با اشاره به لزوم توجه به میراث فرهنگی در هفته جهانگردی اظهار داشت: با توجه به اینکه 14 مهر روز تهران نام‌گذاری شده است نام‌گذاری روزی به نام ری نیز بسیار ضروری است و بر این اساس می‌توان روزی را به نام ری و برای بیان توانمندی‌های ری معرفی کرد.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم