Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه هنوز بخشنامه‌ای در رابطه با تغییر قیمت نان به اتحادیه اصناف تهران ابلاغ نشده است، گفت: تا پیش از انتشار رسمی ابلاغیه منتشر شده وجاهت قانونی ندارد.

قاسم نوده فراهانی در گفت وگو با فارس در مورد افزایش قیمت نان، گفت: تصمیماتی در رابطه با قیمت نان اتخاذ شده اما هنوز بخشنامه‌ای در رابطه با هر‌گونه تغییر یا افزایش در قیمت نان به اتحادیه اصناف تهران اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: تا زمانی که ابلاغیه رسمی توسط اتحادیه دریافت نشود، امکان اظهار نظر در این مورد را ندارم اما با توجه به صحبت‌هایی که مسئولان وزارت صنعت داشته‌ام ممکن است این ابلاغیه از سوی وزارتخانه بزودی و یا حتی فردا به صورت رسمی ابلاغ شود.

وی افزود: بنابراین تا پیش از ابلاغ رسمی، انتشار ابلاغیه قیمت جدید نان وجاهت قانونی ندارد، ضمن اینکه تا پیش از اعلام رسمی نانوایی مجاز به افزایش قیمت نان نیستند.

نوده فراهانی بیان داشت:این ابلاغیه توسط فردی در کانال نانوایان منتشر شده و انتشار آن اقدامی غیرقانونی بوده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اتاق اصناف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است

وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم. 

منبع: ایلنا

tags # توماج صالحی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس