Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید حسین حسینی روز گذشته در ترکیب اصلی استقلال تهران برابر پرسپولیس حضور  داشت و در دقایق پایانی بازی روی ضربه مهاجم پرسپولیس توپ به پشتش برخورد کرد و وارد دروازه استقلال شد تا سرخپوشان با نتیجه یک بر صفر و گلی که به نام دروازه بان استقلال ثبت شد سه امتیاز حساس دربی را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان جوان استقلال که به همراه این تیم رکورد بسته نگه داشتن دروازه در مسابقات لیگ برتر را به نام خودش ثبت کرد خطاب به هواداران استقلال اعلام کرد با حمایت آنها دوباره به روزهای خوب برمی‌گردد:

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 به یک پیروزی بحث‌برانگیز دست یافت. شاگردان شمسایی در شرایطی با این برتری به صدر جدول دوخته شدند که نیمه نخست مسابقه را با نتیجه دو بر یک به حریف سطح سومی بحرین واگذار کردند و این شکست می‌توانست عمیق‌تر هم شود. در حالی که بازی بدون گل در جریان بود و ملی‌پوشان فوتسال ایران بر روی دروازه بحرینی‌ها فشار می‌آوردند و آن‌ها را در لاک دفاعی فرو برده بودند، در لحظه‌ای توپ را از دست دادند و عمارحسن علی بازیکن بحرین به شکل برق‌آسایی به سوی دروازه تیم ملی هجوم آورد که در مصاف تک‌به‌تک با باقر محمدی ناکام ماند و سنگربان تیم ملی واکنش خیره‌کننده‌ای را به تصویر کشید.

در این صحنه، که اولین تهدید جدی بحرینی‌ها بود، ضربه نواخته شده عمارحسن را باقرمحمدی با دست راست خود مهار کرد و تشویق تماشاگران را برانگیخت، تا همچنان بازی بدون گل دنبال شود.

به رغم دریافت دو گل در نیمه اول، سنگربان تیم ملی در ثانیه‌های پایانی، موفق شد ضربه پنالتی نقطه دوم بحرینی‌ها را با واکنش خوب خود مهار کند و مانع از بیشتر شدن اختلاف شود.

مرد شماره یک ایران که در لیگ برتر رکورد ۹ کلین شیت را از خود ثبت کرد و بهترین دروازه‌بان فصل به شمار رفت، برای چنگ زدن به اولین کلین شیت خود در جام ملت‌های آسیا لحظه شماری می‌کند و باید دید مقابل تیم ملی کویت چه عملکردی را از خود برجای می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • فیلم| مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی