Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: شهرداری تبریز به منظور تقویت سامانه حمل و نقل درون شهری در بودجه امسال قرارداد خرید ۶۲ دستگاه مینی بوس منعقد کرده که ۲۰ دستگاه از این مینی بوس‌ها همزمان با هفته دفاع مقدس راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به آخرین وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تبریز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از کل ۷۸۰ دستگاه اتوبوس ناوگان، تعداد ۶۳۵ دستگاه فعال است که از این تعداد ۴۸۵ دستگاه در بخش خصوصی و ۱۵۰ دستگاه در بخش دولتی در مسیر‌های مختلف با جابجایی روزانه ۶۵۰ هزار نفر مسافر خدمات رسانی می‌کنند.

اوافزود: ۳۳۴ دستگاه از اتوبوس‌های شهری تبریز بالای ۱۰ سال عمر دارد و فرسوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز همچنین از بازسازی بدنه، رنگ آمیزی و رسیدگی به وضع داخلی بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس بخش دولتی و خصوصی، رفع دودزایی ۲۰ دستگاه اتوبوس، نظافت کلیه سایه بان‌های سطح شهر و اتوبوس‌ها به صورت شبانه روزی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

 

انتهای پیام/

افزودن ۲۰ دستگاه مینی بوس خریداری شده توسط شهرداری تبریز به ناوگان حمل و نقل عمومی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تبریز اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد
  • خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین