Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@18:21:34 GMT

دیدار ظریف با همتای گرجستانی خود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۴۸۶

دیدار ظریف با همتای گرجستانی خود

وزیر امورخارجه ایران عصر امروز (دوشنبه به وقت محلی) با «داوید زالکالیانی» وزیر امور خارجه گرجستان دیدار و گفت وگو کرد.

ظریف و زالکالیانی در این دیدار درباره موضوعات دوجانبه، مسایل منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه ایران که از عصر جمعه برای همکاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و چهارمین اجلاس عالی رتبه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به مقر نیویورک این سازمان سفر کرده است،  با وزیران خارجه عمان، دانمارک، فرانسه و همچنین رئیس صلیب سرخ جهانی دیدار  داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف همچنین با وجود محدودیت های شدید اعمال شده از سوی دولت دونالد ترامپ که به منظور تضعیف صدای منطق و حق طلبی ایران انجام شده است، تا کنون با چندین رسانه آمریکایی و بین المللی گفت وگوکرده است.

قرار است رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در اجلاس مجمع عمومی، سخنرانی کند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت وگو کرد.

در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

در این ملاقات ژنرال 《روسلان ژاک سیلیکوف》 وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزرای دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملاً آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی است.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

کد خبر 6089370 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد