Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@09:36:55 GMT

از مهاجم برزیلی پرسپولیس چیزی ندیدم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۵۷۷

از مهاجم برزیلی پرسپولیس چیزی ندیدم

به گزارش وانانیوز، 

 ناصر محمدخانی درباره داربی ۹۰ اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم چون از نظر فنی دو تیم کار خاصی انجام ندادند. بیش‌تر تمرکز دو تیم در میانه میدان بودند که به همین خاطر شاهد درگیری بیش‌تری بین بازیکنان بودیم. در طول بازی بارها بین بازیکنان در میانه زمین درگیری دیدیم و بیش‌تر توپ در این قسمت از زمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول ۹۰ دقیقه ما اصلا حرکات ترکیبی و کارهای تاکتیکی و ارسال‌های بلند به عمق دفاع را ندیدم. پرسپولیس روی یک صحنه توانست گل بزند این درحالی است که استقلالی‌ها نتوانستند از پنالتی که به دست آورده‌اند استفاده کنند.

او افزود: بازی آن‌قدر درگیری داشت که فکر می‌کنم در طول ۹۰ دقیقه فقط ۱۰ دقیقه فوتبال تماشا کردیم. بازیکنان با استرس بالا بازی را پیگیری می‌کردند که این موضوع در بروز درگیری‌ها بی تاثیر نبود. وقتی هم درگیری در بازی باشد، بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد و نمی‌تواند خوب فکر کند و تصمیمات درستی در طول بازی بگیرد. وقتی استقلال پنالتی‌اش را از دست داد، استرس بازیکنان این تیم بیش‌تر شد. کلا وقتی در این‌گونه بازی‌ها تیمی پنالتی از دست می‌دهد، فشار روی بازیکنان بیش‌تر می‌شود.

محمدخانی درباره عملکرد جونیور براندائو هم گفت: از زمانی که این بازیکن آمده، ما چیزی از او ندیده‌ایم. بازیکنان برزیلی معمولا به دیریبل‌های خود معرف هستند اما ما از این بازیکن برزیلی هیچ دیریبلی ندیدیم. او حتی بین مدافعان حریف حرکت نمی‌کند که نظم دفاعی آن‌ها را برهم بزند.

وی هم‌چنین درباره این که انصاری‌فرد گفته بود باشگاه استقلال بلیتی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار نداده هم گفت: در این بازی استقلال میزبان بود و باید به باشگاه پرسپولیس تعدادی بلیت می‌داد تا آن‌ها بتوانند این بلیت‌ها را به بازیکنان‌شان بدهند و تعدادی هم به پیشکسوتان داده شود. من این کار را بی‌احترامی به پیشکسوتان پرسپولیس می‌دانم؛ کسانی که سال‌ها برای این تیم بازی کرده‌اند اما نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند تا بازی تیم‌شان را ببینند.

منبع: وانا

کلیدواژه: ناصر محمدخانی پرسپولیس دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، روکر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به بارسلونا پیوست و انتظار می‌رفت که درخشش او در فوتبال برزیل در این تیم تحت هدایت ژاوی ادامه داشته باشد اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی برای او پیش رفت.

هواداران و مدیران بارسلونا منتظر تماشای توانایی و استعداد خاص برزیلی این بازیکن در زمین بودند اما سرمربی بارسا تصمیم گرفت که فرصت زیادی برای نشان دادن به او ندهد و به بازیکنان با تجربه‌تری که پیش از این خودشان را ثابت کرده بودند در دیدارهای حساس باقی مانده اطمینان کند.

چند رسانه اسپانیایی و برزیلی پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن از وضعیتی که در حال حاضر در بارسا دارد راضی نیست و حتی گفته شده بود که این احتمال وجود دارد که در پایان فصل به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که روکه در روزهای اخیر در گفتگو با دوستان نزدیکش در رختکن بارسلونا مدعی شده که انتظار چنین شرایطی را در این تیم نداشته و پیش از پیوستن به این باشگاه فکر می‌کرده که فرصت بیشتری برای بازی در این فصل خواهد داشت. فاش شدن این اظهارات باعث شده که شایعه جدایی احتمالی او در پایان فصل بیش از پیش جدی به نظر برسد.

دیگر خبرها

  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...