Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:37:21 GMT

۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر در جلفا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۹۷۸

۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر در جلفا توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هم‌زمان با به صدا درآمدن زنگ مهر در سراسر کشور ۶ نفر از جوانان جلفایی با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران منطقه آزاد ارس ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۵۰ میلیون تومان در ۲۳ روستای شهرستان جلفا، خاروانا و ورزقان بین دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی توزیع کردند.

به گفته این خیران توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان منطقه از ۲ سال پیش آغازشده و جایگزین ایستگاه صلواتی است که همه‌ساله به مناسبت ایام محرم برپا می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع دفتر، مداد، پاک‌کن، خط کش، کیف و هر چیزی که یک دانش‌آموز در طول سال تحصیلی نیاز دارد تهیه و در این مناطق محروم مرزی توزیع‌شده است.

کد خبر 4726984

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم التحریر شهرستان جلفا اول مهرماه هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام سانحه تصادف استانداری سمنان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی