Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زایی، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه بعداز ظهر امروز در شهرک صنعتی واقع در جاده سنندج، با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

در این مراسم، مخبر با بیان اینکه کرمانشاه از نقاط دفاع و سربلند در دفاع مقدس است، اظهار کرد: ما بخش‌های زیادی از خاکریز‌های آمریکا را فتح کرده‌ایم و هیمنه و ابهت آن را شکسته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به موفقیت‌ها و پیروزی‌های ایران در منطقه و ناکامی‌های آمریکا و متحدانش، بیان کرد: کشور فقیری مثل یمن، عربستانی را که صد‌ها میلیارد دلار اسلحه می‌خرد، از پا انداخته است.

وی تصریح کرد: ما در نقاط مختلف نه تنها به بازدارندگی رسیده‌ایم بلکه دشمن را تهدید می‌کنیم و «یک یاحسین» دیگر نیاز داریم و آن بحث اقتصادی است.

مخبر گفت: مردم طبقه متوسط و فقیر همواره با تمام وجود پشت نظام ایستاده‌اند و وظیفه اصلی نظام هم رسیدگی به آنان است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عدالت را مطلع‌البیت نظام اسلامی دانست و اعلام کرد: ما به دنبال ایجاد یک شبکه مردمی برای گرفتن خاکریز اقتصادی هستیم و باید بتوانیم مردم را از لحاظ اقتصادی توانمند کنیم.

وی با بیان اینکه ما در حال ارائه یک شبکه مردمی ایجاد اشتغال هستیم و باید همه دوستداران نظام و اسلام و ایران در نهضت ایجاد اشتغال شرکت کنند، عنوان کرد: روزانه در کشور حداقل ۱۰۰ طرح کوچک خانگی با ۳۰۰ مورد اشتغالزایی در کشور اجرا می‌کنیم.

مخبر افزود: تقریبا ۸ هزار روستای کشور را به کارگاه تبدیل کرده و حدود صدهزار شغل ایجاد کرده‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تعداد مشاغل تعهد شده توسط این ستاد در استان کرمانشاه را ۱۵ هزار مورد اعلام و خاطرنشان کرد: تا امروز ۱۲ هزار شغل ایجاد شده و مابقی تا پایان سال ایجاد خواهد شد و ظرف ۳ سال آینده سالی ۵ هزار شغل در استان ایجاد خواهیم کرد.

وی ضمن اعلام اینکه تا پایان امسال ۵ هزار پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان در استان محقق می‌شود، گفت: تا کنون ۴۸۰ میلیارد از این اعتبار هزینه شده و امروز ۳۴۰۴ پروژه افتتاح می‌شود و همچنین ۵۰۰ فقره وام ازدواج، ۳۰ سری جهیزیه، ۳۰ مورد تجهیز سال‌های ورزشی در مناطق محروم، اعطای لوازم خانگی به خانواده‌هایی که اثاثیه‌شان را در زلزله از دست داده‌اند، ۷ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۱۰۰ دستگاه ویلچر معلولین توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی انجام شد.

وی در پایان اظهار کرد: بعد از زلزله ۱۵۰۰ الی ۱۶۰۰ واحد را با مشارکت بنیاد مسکن و ۱۰۰ واحد را مستقیما ساختیم و برخی واحد‌ها را نیز تجهیز کردیم.

گفتنی است، طرح‌های افتتاح شده امروز شامل ۱۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی با ایجاد ۴ هزار شغل، افتتاح بزرگترین و مجهزترین مرکز توزیع دارو و مواد غذایی در غرب کشور، ۱۵۶۰ پروژه‌ی عمرانی و ۷۸۰۰ اقدام حمایتی و اجتماعی است.

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، طرح‌های اشتغال‌زایی ، توانمندسازی اقتصادی ، محمد مخبر ، دفاع مقدس ، اشتغالزایی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 طرح های اشتغال زایی توانمندسازی اقتصادی محمد مخبر دفاع مقدس اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی با هدف خدمت رسانی به مردم و فراهم شدن فرصت اشتغال برای جوانان استان سیستان و بلوچستان و کسب وکار در سطح استان سیستان و بلوچستان افتتاح شده است.

سرهنگ غلامرضا ملایی در گفت وگو با ایسنا افزود: هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی در کشور تشکیل شد و خدمات بسیار زیاد در حوزه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مردم یاری از بدو راه اندازی تا کنون انجام داده و یا در دستور کار برای انجام دارد.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی زیر مجموعه این واحد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: طی این سال بالغ بر دو هزار پروژه کوچک‌وبزرگ اقتصاد مقاومتی و عمرانی به جز کمک و خدمات مومنانه به مرحله اجرا رسیده است.

ملایی تصریح کرد: ساخت شهرک مراد آباد در حاشیه شهر چابهار که مراحل زیرساختی خود را می‌گذراند، اجرای دهکده سلامت، احداث هزار و پانصد واحد خانه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد با کمک سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خود کمیته امداد، ساخت و مرمت خانه محرومین و چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی، اعطای تسهیلات اشتغالزایی به میزان هزار و ۵۶۰ فقره، ایجاد ۹۰۹پروژه اشتغالزایی، اهدای بسته‌های کمک معیشتی، اهدای جهیزیه، کمک و حمایت از بیماران خاص و غیره از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در طی سال گذشته توسط این نهاد بوده است.

وی با اشاره به دو سیل اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: همه دستگاه‌ها در این دو سیل اخیر در محل حاضر بوده و به فعالیت می‌پرداختند و در رأس آنها نیز استاندار در منطقه حضور داشت و جلسات ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده تشکیل و برنامه ریزی ها صورت می‌گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار