Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@12:27:16 GMT

انفجار یک ساختمان مسکونی در شهرآرا

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۶۳۴۸

انفجار یک ساختمان مسکونی در شهرآرا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی در شهرآرا - خیابان پاتریس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آتش نشان جلال ملکی دراین‌باره گفت: در ساعت 20:32 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل وقوع حادثه یک ساختمان مسکونی سه طبقه بوده که انفجار در طبقه منفی یک در انبار حدود ۵ متری رخ داده است
وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت:‌پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که انفجار در یکی از واحدها به علت احتمالی نشت گاز بوده است. شدت انفجار نیز به حدی بود که درپی آن شیشه‌های واحد مسکونی نیز شکسته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان عملیات خود برای نجات و ایمن‌سازی ساختمان را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: آتش‌نشانان با مراجعه به داخل ساختمان یک فرد میانسال را که در اثر این حادثه دچار مصدومیت شده‌ بودند خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.
علت اصلی وقوع حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انفجار منزل منزل مسکونی شهرآرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد

حمید رضا عابدی  گفت: در ۷۲ ساعت گذشته و از زمان وقوع حادثه سیلاب در شهر زاهدان، در تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و تقاضای کمک مبنی بر گرفتار شدن در سیلاب، ناجیان آتش نشانی زاهدان در بیش ۳۴۴ مورد حادثه به کمک شهروندان شتافتند.

وی عنوان کرد: همزمان با بروز سیلاب ۷۲ ساعت گذشته و آمادگی سازمان آتش نشانی زاهدان با توجه به برگزاری جلسات بحران و تاکیدات شهردار، آتش نشانان زاهدان به صورت فعال در کنار مردم در فرآیند امدادرسانی حضور داشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با بیان اینکه عمده اقدامات انجام شده از سوی آتش نشانان در شهر مربوط به تخلیه آب از منازل و معابر بود، گفت: آتش نشانان با تمامی امکانات موجود به کمک این افراد رفتند و همچنان نیز در حال بازدید ایمنی از برخی از منازل در معرض آب در سطح شهر زاهدان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد