Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یکی از نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در تازه ترین سخنان خود اظهار داشت که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تحریم‌های ایران را لغو می‌کند.

«تولسی گابارد» نامزد دموکرات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران در توییتی نوشت: «شدت گرفتن اقدامات تلافی جویانه بین آمریکا و ایران منجر به جنگی می‌شود که برای مردم هر دو کشور ویرانگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر من رئیس جمهور شوم مجددا  به توافق هسته‌ای ایران باز می‌گردم و به تحریم‌ها علیه این کشور پایان می‌دهم تا از فاجعه جنگ دور شویم.»

گابارد  چندی  قبل نیز در مصاحبه با شبکه «سی. بی. اس» با بیان اینکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در حال نزدیک کردن این کشور به تقابل با ایران است، گفته بود که  خروج یک‌جانبه از  «برجام»  اشتباهی بود که ترامپ انجام داد.

کارشناسان معتقدند سیاستمداران حزب دموکرات و جمهوری‌خواه علی‌رغم اختلاف بر سر روش‌های محدود کردن مولفه‌های قدرت ایران، درباره اصل این هدف هم‌نظر و هم‌داستانند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری ایران جنگ مصاحبه انتخابات آمریکا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا ریاست جمهوری کاخ سفید آمریکا تولسی گابارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 749448

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده