Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژانس جاسوسی کره‌جنوبی اعلام کرد، گفت‌وگوهای هسته‌ای میان ایالات متحده و کره‌شمالی احتمالا ظرف دو تا سه هفته آتی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سرویس اطلاعات ملی کره‌جنوبی سه‌شنبه در جمع قانونگذاران توضیحاتی درباره چشم‌انداز دیپلماسی هسته‌ای متوقف‌شده ارائه کرد. ساعاتی پیش از آن، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت نشست دیگری با کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی "ممکن است به زودی" اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم مین-کی، یکی از قانونگذاران کره‌جنوبی که در جلسه با سرویس اطلاعات ملی کشورش حضور داشت، به نقل از این نهاد گفت که "احتمال بالایی برای از سرگیری مذاکرات در سطح کاری ظرف دو تا سه هفته آتی وجود دارد."

این نماینده کره‌جنوبی تاکید کرد، سرویس اطلاعات ملی به قانونگذاران گفت که احتمالا یک نشست دیگر میان ترامپ و کیم امسال انجام می‌شود و این در صورتی است که دو کشور پیشرفتی از این گفت‌وگوهای هسته‌ای در سطح کاری گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاکرات آمریکا و کره شمالی خلع سلاح هسته ای کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست