Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با آغاز فصل پاییز رقابت‌های تور ایرانی تنیس روی میز کشور در دو بخش مردان و زنان در رده‌های سنی مختلف آغاز یا دنبال می‌شود و پینگ پنگ بازان قمی نیز درگیر این رویدادها خواهند بود.

وی افزود: اولین مرحله از مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان کشور قرار است به میزبانی قزوین برگزار شود و استان قم با ۳ پینگ پنگ باز در این مسابقات حاضر است که تمامی این بازیکنان، جوان و جویای نام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: طبق قرعه کشی انجام شده پویا وفایی در گروه ۱۲ با نمایندگان کرمانشاه و کردستان همگروه شد، سید علی سجادیان در گروه ۱۸ با پینگ پنگ بازان تهران و آذربایجان شرقی در یک گروه قرار گرفت و ابوالفضل درگاهی در گروه ۳۰ باید به مصاف راکت به دست‌های  تهران و خوزستان برود.

عموییان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی هوپس استان قم ویژه رده سنی خردسالان بیان داشت: مهدی بهدریان استعداد آینده دار تنیس روی میز قم در این مسابقات به مقام اول رسید و کامران کاظمی و سبحان اشعری دوم و سوم شدند و نفرات اول تا ششم، به مسابقات تور ایرانی هوپس کشور، که طی روزهای ۱۰ تا ۱۲ مهر در قزوین برگزار می‌گردد، اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد:  مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های نوجوانان و جوانان پسر منطقه ۶ کشور طی با شرکت  تیم‌هایی از استان‌های قم و همدان  در قم برگزار شد و پس از  بازی‌های جذاب و تماشایی  با قهرمانی تیم خوب و شایسته هیئت استان قم به پایان رسید.

کد خبر 4727041

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز پینگ پنگ قم هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند گرگان ایلام دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم

در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات مسترز مادرید، شامگاه سه‌شنبه رافائل نادال قهرمان پنج دوره که آخرین سال دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند مقابل ییری لهچکا مغلوب شد و با این مسابقات وداع کرد. 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین