Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین همتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن اوایل شهریور امسال به همراه محمد شکری و بلال اسماعیلی سه فوتسالیست ارومیه‌ای در لیست نهایی تیم ملی دانش‌آموزی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت.

وی بیان کرد: رسولی در پست دروازه‌بان ایفای نقش می کند و با درخشش در مسابقات دانش‌آموزان آسیا و کسب عنوان قهرمانی به همراه تیم ملی فوتسال کشورمان مورد توجه باشگاه گیتی پسند اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین امسال سالار آقاپور دیگر فوتسالیست ملی‌پوش ارومیه‌ای و دارنده عنوان آقای گل ۲۰۱۹ آسیا با عقد قراردادی یکساله به تیم لیگ برتری مس سونگون ورزقان پیوسته‌بود.

آذربایجان‌غربی طی چهار سال اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال و فوتسال در کشور بوده است.

سحر محمدزاده، نگار آیرم، هدیه حسن‌زاده و مریم یکتایی سال گذشته به اردوهای متعدد تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان، جوانان و نونهالان بانوان دعوت شدند.
همچنین  آرمان نیک روش، آرین حسین‌زادگان،  امیرارسلان عین‌الله‌زاده، ایلیار رحمانی، محمد رستمی‌زاد، متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده بازیکنان نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان‌غربی هستند.
پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد.
بلال اسماعیلی و سالار آقاپور ۲ فوتسالیست ارومیه‌ای نیز با عضویت نهایی در ترکیب تیم ملی جوانان کشور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین و قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا حضور داشتند.

محمد آزادی دیگر فوتبالیست جوان اهل نقده و عضو تیم تراکتورسازی تبریز است که در اردوی تیم ملی امید برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته فوتسال فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین