Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: ممنوعیت فروش بلیت حضوری و اینترنتی و صدور صورت وضعیت عادی و دربستی از تاریخ ۱۷ مهر تا ۳ آبان ماه ممنوع ست.

او با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت و انجام سرویس‌های دربستی صرفا در چارچوب تعریف شده قابل قبول است افزود: برای بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ مهر و سی ام مهر تا سوم آبان پیش فروش سرویس‌های دربستی به مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی ۴ گانه مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: برای فراهم کردن حضور شایسته زائران مرقد امام حسین (ع)، انعقاد قرارداد سفر‌های دربستی در ایام اربعین حسینی برای مقاصدی غیر از شهر‌های مرزی از سوی شرکت‌های مسافربری بدون هماهنگی این اداره کل و انجمن صنفی ممنوع است.

مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه اولویت سفر‌ها در این ایام تنها استان ایلام است، ابراز داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از حداکثر ناوگان‌های عمومی به منظور ایاب و ذهاب زائران حسینی استفاده می‌کند.

او تأکید کرد:این اطمینان را می‌دهیم که هیچ مشکلی برای انتقال زائران به مرز مهران و همین طور برگشت آن‌ها وجود ندارد، همه دفاتر مسافربری ما به شکل اینترنتی و حضوری فروش بلیط برای مرز را دارند.

انتهای پیام/د

استفاده از همه توان ناوگان مسافری همدان در اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد