Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تامین برق و روشنایی مسیر زائران اربعین حسینی در مرز خسروی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید علی مرآتی در گفتگو با مرصادنیوز ، در خصوص برنامه های شرکت توزیع نیروی برق استان برای ایام اربعین حسینی اظهار داشت: به این منظور از دو ماه گذشته ستاد اربعین را در شرکت تشکیل دادیم و به تمام تعهداتی که در ستاد اربعین استان برای ما در نظر گرفته بودند، به نحو احسن عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمل ما به تعهدات مذکور باعث شد که در جلسه اخیر ستاد اربعین استان که در خسروی تشکیل شد، شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه مورد تقدیر قرار گیرد.

تامین روشنایی ۱۴۵ هکتار پارکینگ در خسروی /برق رسانی به ۳ اردوگاه ۲۰ هزار نفری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، از ایجاد روشنایی کامل برای  ۱۴۵ هکتار پارکینگ در مرز خسروی خبر داد و گفت: همچنین به ۳ اردوگاه ۲۰ هزار نفری برق رسانی کردیم.

این مسئول عنوان کرد: در قالب تعهدات مذکور ۱۴ کیلومتر برق فشار متوسط را به خسروی منتقل کردیم و یک دستگاه «چنج اور» نیز در این محل نصب شده است تا در صورت قطع یکی از دو خط تغذیه برق خسروی، خط بعدی بلافاصله وارد مدار شود.

مرآتی ادامه داد:  روشنایی معابر بین قصرشیرین و خسروی کاملا پاکسازی شده است و حدود ۳۱۵ کیلومتر مسیر مذکور به صورت کامل از روشنایی برخوردار شده اند.

وی از استقرار ۴ دستگاه دیزل و یک دستگاه پست سیار در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: کار ایجاد روشنایی معابر در  ۵ کیلومتر کمربندی قصرشیرین و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق داخل شهر قصرشیرین انجام شده است.

کار برق رسانی به موکب ها و ایستگاه های خودپرداز در حال انجام است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین تعمیرات کلی روشنایی معابر مسیر زائران از کنگاور تا خسروی انجام شده است و  کار برق رسانی به موکب ها، ایستگاه های خودپرداز و اماکن مشخص شده توسط ستاد اربعین نیز در حال انجام و تکمیل است.

این مسئول گفت: علاوه بر اقدامات مذکور، خدمات برق رسانی در طول مسیر زائران و سایر شهر های مسیر نیز چون سنقر و بیستون در حال انجام است.

بیش از ۹۰ درصد اقدامات برق رسانی برای اربعین حسینی انجام شده است

وی از انجام بیش از ۹۰ درصد اقدامات در حوزه برق رسانی برای اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۱۰ درصد باقی مانده نیز به دلیل آماده نبودن اقدامات زیربنایی بوده است.

مرآتی خاطرنشان کرد: ما تمام اقداماتی را که متعهد شده ایم، انجام داده و در دستور کار داریم و به این منظور حتی اکیپ های کمکی از شهرستان های تابعه را نیز به قصرشیرین اعزام کرده ایم.

آماده باش ۲۴ ساعته برای خدمات دهی و برق رسانی به زائران اربعین حسینی

وی از ایجاد پایگاه مرکزی و قرارگاه اربعین وزارت نیرو در خسروی خبر داد و گفت: شرکت ما و شرکت های تابعه وزارت نیرو به همراه همکاران عملیات در این پایگاه برای ارائه خدمات مستقر خواهند شد. همچنین ما یک پایگاه در قصرشیرین راه اندازی کرده ایم که خدمات مطلوبی ارائه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۲۴ ساعته و تمام وقت برای آماده سازی مسیر و خدمات دهی به زائران اربعین حسینی پای کار هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر شنبه در نشست ستاد اربعین استان مرکزی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۶۵ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان استان معین ایلام در بحث ستاد اربعین است، افزود: استان مرکزی در مسیر تردد بسیاری از استان‌ها و میزبان زائران در کریدور شمال به جنوب قرار دارد از این رو باید از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین بهره گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ملاحظات امنیتی در اربعین امسال تصریح کرد: در این شرایط تشکیل مواکب در مسیر ترددی زائران در استان، مرز مهران و عراق باید براساس نیاز سنجی و جانمایی ستاد اربعین و ستاد عتبات عالیات این استان صورت پذیرد.

نظری ادامه داد: مجموعه‌هایی که قصد راه اندازی مواکب را دارند باید از طریق ستاد اربعین این مهم را پیگیری کنند و مکان موکب را در مکان اعلامی از سوی ستاد قرار دهند.

وی تاکید کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی به هیچ وجه نباید بدون هماهنگی به مطالبات موکب‌ها در خصوص تأمین نیاز مواد غذایی پاسخ دهد.

رئیس ستاد اربعین استان مرکزی تصریح کرد: امسال باید ستاد اربعین به بهترین شکل مدیریت شود و شرایطی در پیاده روی اربعین حسینی فراهم شود که تنها دغدغه افراد زیارت باشد که در این راستا باید تمام ظرفیت استان و دستگاه‌های اجرایی بکارگیری شود.

نظری عنوان کرد: با توجه به اقدامات خوب صورت گرفته در سال گذشته، ستاد اربعین استان در بین ستاد اربعین کشور حائز رتبه برتر شد که می‌طلبد اقدامات انجام شده سال گذشته، به عنوان پایه و اساس مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: تلاش بر این است که اعزام زائران به عتبات عالیات از مبدا استان مرکزی به صورت ریلی انجام شود.

وی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌ها باید هر چه سریع‌تر ستاد اربعین را تشکیل داده و اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان نیز جلساتی را با حضور نمایندگانی از صنایع و ستاد اربعین تشکیل دهد.

کد خبر 6090195

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی