Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@22:01:17 GMT

واگذاری ۱۰۲هکتارزمین به سیل زدگان لرستان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۸۵۷۱

واگذاری ۱۰۲هکتارزمین به سیل زدگان لرستان

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان در بازسازی مناطق سیل زده کشور پیشرو است، گفت: برای جابجایی منازل سیل زدگان ۱۰۲هکتارزمین به سیل زدگان واگذار شده است.

«مسعود رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: تاکنون اقدامات مناسبی برای بازسازی مناطق سیل زده استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با بیان اینکه استان لرستان در بازسازی مناطق  سیل زده استان پیشرو بوده است، اظهار داشت:102 هکتار زمین به سیل زدگان لرستان برای بازسازی منازل واگذاری شده است.

 

رضایی بابیان اینکه دولت بالغ بر ۲ هزار میلیارد تسهیلات و اعتبارات در اختیار ما گذاشته افزود: لرستان ، استان پیشتاز در بازسازی کشور است. 

 

وی بیان کرد: کار تعمیرات واحدهای مسکونی خسارت دیده در سیل عمدتا به اتمام رسیده و عملیات بازسازی با شتاب خوبی در حال انجام است.

 

رضایی با بیان اینکه ۱۰۲ هکتار زمین  تملک و به سیل زدگان لرستان واگذار شده است افزود: بالغ بر ۳۵۰مورد تغییر کاربری و ۸۷۰ موردجابجایی متقاضیان را داشته ایم که پیش‎بینی میگردد تا پایان سال کار بازسازی‌ در لرستان پایان یابد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به حجم بالای خسارت در حال اولویت بندی پروژه های خود در مناطق سیل زده هستیم، افزود: پس از اولویت بندی پروژه ها در آینده ای نزدیک نسبت به عقد قرارداد با پیمانکاران اقدام خواهیم کرد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته بنیاد مسکن نسبت به طرح های ایمن سازی در روستاهای استان نگاهی ویژه خواهد داشت.

 

رضایی با اشاره به ضرورت اجرای طرح های ایمنی سازی در روستاهای استان لرستان، اظهار کرد: علاوه بر ایمن سازی دیوار ساحلی شهر پلدختر، عملیات اجرایی دیوار ساحلی در دو روستای بابازید و چم مهر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان کانون های مساجد اردبیل مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی مناطق سیل زده لرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

غزیعلی افزود: با توجه به محدودیت منابع اعتباری اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

وی بیان کرد: متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.

غزیعلی تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت نام و معرفی به بانک به صورت سامانه ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکین نیست. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان سن ۱۸ تا ۷۰ سال، تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد است، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال های گذشته از جمله این شرایط است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور