Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، الون ماسک مدیر ارشد اجرایی شرکت اسپیس ایکس در حساب کاربری توییتر خود تصاویری از نمونه اولیه موشک استارشیپ به نام «استارشیپMk۱» را منتشر کرده است. این موشک در مقر بوکاچیکا واقع در تگزاس در حال تکمیل است.

 او در این توییت خود نوشت: باله های متحرک عقبی به نمونه اولیه استارشیپ اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در اوایل ماه جاری میلادی اسنادی منتشر شد که طبق آنها به نظر می رسد اسپیس ایکس برای اجرای مرحله دوم آزمایش موشک آماده است. طبق این اسناد اسپیس ایکس از کمیسیون مخابرات فدرال آمریکا درخواست کرده بود تا اجازه پرتاب استارشیپ به ارتفاع ۱۲ مایلی را صادر کند.

این اقدام گام مهمی برای شرکت به شمار می رود. اخیرا این شرکت مجموعه ای از تست های موتور استارهاپر را نیز با موفقیت انجام داد. 

 البته اسپیس ایکس علاوه بر  «استارشیپMk۱» ، مشغول ساخت نمونه اولیه دیگری به نام «استارشیپMk۲» با طراحی و مشخصات متفاوت در  مقر فلوریدا خود است.

کد خبر 4727108 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت اسپیس ایکس الون ماسک فناوری فضایی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری فضایی شرکت دانش بنیان گوگل فناوری نانو موبایل امنیت اطلاعات ناسا گوشی آیفون هوش مصنوعی سورنا ستاری فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد

این مراسم که که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحدهای نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

تهران-ایسنا- سایپانیوز گزارش کرد،‌ این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.
در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحدهای نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود